رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت:محصولات دامی باید به روش علمی و استاندارد تولید شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت:کارخانه پگاه با توجه به استاندارد‌های موجود، برنامه خرید خود را از ۶۰ تن به ۳۰ تن کاهش داده و این به خاطر فروش به روش سنتی در این شهرستان است که با استاندارد‌های کارخانه پگاه همخوانی ندارد، اما با اجرای این طرح می‌توان استانداردسازی شیر را انجام داد و فروش شیر به روش سنتی را کاهش داد.

اوافزود:در این طرح، شیر پگاه علاوه بر میزان مصرفی خود، بقیه شیر تولیدی این شهرستان و حومه را استاندارد خواهد کرد و هدف از این کار بهینه کردن و علمی کردن تولید است، چرا که اجرای زنجیره کامل تولید توسط یک کارخانه، از تهیه نهاده‌ها گرفته تا فرآوری و تولید محصول نهایی، هدف سازمان جهادکشاورزی است و از این طرح‌ها استقبال می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با واگذاری زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح توسط کارخانه پگاه، اظهار کرد: باید این درخواست هر چه سریع‌تر به حوزه مربوط ارسال شود تا بخش‌های مختلف مراتب را بررسی و مراحل اجرایی را تببین کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت:سازمان جهادکشاورزی استان تمام همکاری‌های لازم برای اجرای این طرح را انجام می‌دهد، اما مسئولیت و پیگیری و اجرای طرح بر عهده کارخانه پگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.