مسئول کمیته رفاهی فدراسیون رزمی گفت: طرح توزیع کارت اعتباری خرید در کرمان به عنوان پایلوت انجام شده و قرار است در کل استان‌های کشور با توجه به شرایط اقتصادی اجرا شود.

علی رضا ابراهیمی مسئول کمیته رفاهی ـ اقتصادی ـ بازرگانی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه تفاهم نامه همکاری بین یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها و هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان به منظور صدور کارت‌های اعتباری خرید برای رزمی کاران، مربیان، داوران و اعضای هیئت رزمی منعقد شده است، گفت: توزیع کارت‌های اعتباری خرید برای اولین بار در کشور در استان کرمان و در هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان با توجه به شیوع کرونا و درآمد پایین مربیان ورزشکاران و باشگاه داران ، با هدف حمایت از آن‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان افزود: بدین منظور کارت اعتباری خرید ۳ میلیون، ۵ میلیون، ۱۰ میلیون و ۲۰ میلیون تومانی در اختیار مربیان، داوران و ورزشکاران زیر مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمان که از طریق هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان به این شرکت معرفی شده اند، قرار می‌گیرد.

ابراهیمی با اعلام اینکه بازپرداخت این کارت‌های اعتباری به طور ماهانه و به صورت قسطی است، تصریح کرد: روسای هیئت‌های شهرستان‌ها و مسئولان سبک‌ها در استان که بتوانند ضامن کارمند بیاورند، شامل کارت ١٠ میلیون و٢٠ میلیون تومانی و مابقی افراد که ضامن کارمند کسر از حقوق ندارند، شامل کارت ٣ و ٥ میلیون تومانی با دو فقره چک می‌شوند.

او بیان داشت: طرح توزیع کارت اعتباری خرید در استان کرمان به عنوان پایلوت اجرا شده و قرار است این کار در کل استان‌های کشور با توجه به شرایط اقتصادی انجام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار