حوادث امروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

توقیف محموله چوب قاچاق در گتوند

سجاد خدادادی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گتوند با اشاره به توقیف کامیون ولوو با ۱۰ تن چوب قاچاق از نوع مرکبات در این شهرستان گفت: کامیون مذکور از دزفول بارگیری شده بود که پس از اطلاع با دستور دستگاه قضایی در گتوند متوقف شد.

او با اشاره به اینکه این کامیون بدون مجوز اقدام به حمل چوب کرده بود، افزود: پرونده عامل حمل چوب به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

خدادادی از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و یا آتش‌سوزی احتمالی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

عاملان درگیری مسلحانه در ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و درگیری مسلحانه منجر به مجروح شدن فردی از ناحیه پا در فاز ۲ این شهرستان، بلافاصله دستگیری عاملان درگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ پس از بررسی موضوع و انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۵ ساعت متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی ۴ نفر از عاملان این درگیری را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قبضه اسلحه بکار رفته در درگیری کشف شد و افراد مذکور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری اعضای باند سارقان مغازه در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: درپی وقوع سرقت از مغازه و اماکن از طرف سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید در سطح اهواز، موضوع در دستور کار مأموران پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت و کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی،۳ سارق را شناسایی و طی چندعملیات مجزا متهمان را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

او با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده از متهمان باتوجه به مستندات موجود، به ۹ فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت موتورسیکلت، ۳ فقره سرقت منزل و ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در مجموع به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: بازسازی صحنه سرقت وشناسایی مالباختگان انجام شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.