وزیر خارجه آمریکا برای برگزاری تور منطقه‌ای و دیدار با مقامات کشور‌های عربی و صهیونیستی به زودی راهی خاورمیانه می‌شود.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، وزیر خارجه آمریکا به زودی برای یکی از آخرین تور‌های منطقه‌ای خود راهی خاورمیانه خواهد شد.

وب سایت صهیونیستی اسرائیل ۲۴ اعلام کرد مایک پمپئو قرار است ۱۸ نوامبر وارد اراضی اشغالی شود. یکی از اهداف اصلی این سفر تدوین برنامه‌ای برای تشدید فشار بر ایران در روز‌های باقی مانده دولت دونالد ترامپ خواهد بود. وزیر خارجه آمریکا به منظور پیگیری این مهم، سفر به کشور‌های عربی منطقه را نیز در دستور کار خود خواهد داشت.

اسرائیل ۲۴ نوشت: پمپئو هفته آتی به اسرائیل خواهد رفت تا با مقامات تل‌آویو درباره دور تازه تحریم‌های دولت فعلی واشنگتن علیه ایران در روز‌های مانده تا ۲۰ ژانویه رایزنی کند.

به نوشته این رسانه صهیونیست، در حالی که این روز‌ها خبر از تشدید تحریم‌ها علیه ایران تا پیش از انتقال قدرت در آمریکاست، پمپئو به خاورمیانه می‌آید تا در این خصوص با سران صهیونیست و عرب رایزنی کند.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به تازگی از قصد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، برای اعمال تحریم‌های اساسی علیه ایران قبل از تحویل قدرت خبر داد. بر این اساس دولت ترامپ با همکاریِ رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی در تلاش است تا قبل از مراسم تحلیف و آغاز به کار دولت جدید تحریم‌های اساسی و گسترده‌ای علیه ایران اعمال کنند.

هدف ترامپ از این تحریم‌ها نیز مانع شدن بر سر راه «جو بایدن» برای ملحق شدن دوباره به توافق هسته‌ای عنوان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
جو بایدنی درکار نیست رعیس جمهور آمریکا تا دنیا دنیاست پا برجاست وکار خودش را میکند.
آخرین اخبار