پیگیری تکمیل طرح های عمرانی گیلان در دیدار استاندار با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور

استاندار گیلان در دیدار با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، آخرین وضعیت تکمیل طرح های عمرانی و نیمه تمام استان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  ارسلان زارع، استاندار گیلان در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گزارشی از طرح های مهم عمرانی گیلان ازجمله ۶۱ طرح نیمه تمام در شهرستان‌های استان که تعدادی امسال و نیز بخشی از آن بهار سال آینده به بهره برداری می‌رسند؛ ارائه و آخرین وضعیت تکمیل طرح های عمرانی استان را پیگیری کرد.

تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین - انزلی، تکمیل آزادراه قزوین رشت محدوده منجیل و رودبار، احداث بیمارستان جامع ۸۰۰ تختخوابی رشت، احداث پروژه راه خمام - خشکبیجار - لشت‌نشاء، تعریض و چهار بانده کردن راه خواچکین - پیربازار - ضیابر، ایجاد دهکده ورزشی و احداث سد مخزنی عزیزکیان شهرستان رشت از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار گیلان با رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد.

در این دیدار که شهردار رشت نیز حضور داشت؛ حل مشکلات شهر رشت، طرح های مدیریت پسماند از جمله زباله سوز، تصفیه خانه، توسعه کارخانه کود آلی و رفع آلودگی‌های رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب رشت هم مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.