فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: بیماری کرونا در شهرستان رشد فزاینده‌ای یافته و تنها راه مقابله با آن همراهی مردم با مسوولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حمید کشکولی،فرماندار شهرستان الیگودرز اظهار داشت:استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان شهرستان الیگودرز برای کنترل کرونا نیاز اساسی شهرستان برای کنترل این بیماری است.
او به نقش مؤثر ریش‌سفیدان، بزرگان طوایف و متنفذان در آگاه‌سازی و توصیه به مردم در راستای رعایت مصوبات ستاد کرونا اشاره کرد و افزود: بزرگان شهرستان الیگودرز باید قوانین و مصوبه‌های ستاد کرونا را به مردمی که حرف آن‌ها را می‌پذیرند، یادآوری کنند و با ایفای نقش بزرگ بودن خود در این ایام در کنترل ویروس کرونا پیش‌قدم شوند.
وی گفت: کنترل کرونا مستلزم همراهی مردم است

کشکولی به نقش تأثیرگذار سران طوایف و ریش‌سفیدان در بین مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با همدلی و همراهی بزرگان مناطق باید بتوانیم از بحران کرونا عبور کنیم.
او افزود: بزرگان طوایف باید با فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به مردم آن‌ها را نسبت به شرایط بحرانی شهرستان آگاه کنند چرا که یکی از مهم‌ترین راه‌های شیوع کرونا برگزاری تجمعات است و در صورت بی‌توجهی همه گرفتار خواهند شد.
فرماندار الیگودرز در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری سران طوایف و ریش‌سفیدان با ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، وضعیت بیماری در این شهرستان کنترل شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.