رئیس امور آب و فاضلاب شوشتر گفت: شبکه‌های اصلی و فرعی فاضلاب شهر شوشتر و ایستگاه‌های انتقال یا پمپاژ فاضلاب‌های مناطق مختلف برای انتقال به تصفیه خانه تکمیل نشده است.

رستم عبدالله پور رئیس امور آب و فاضلاب شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شبکه‌های اصلی و فرعی فاضلاب شهر شوشتر به طور کامل انجام نشده ایستگاه‌های انتقال یا پمپاژ فاضلاب‌های مناطق مختلف برای انتقال به تصفیه خانه تکمیل نشده  است و یا از سال‌های قبل به حال خود رها شده اند.

او در ادامه بیان داشت: ایستگا‌های مهم تصفیه خانه و شبکه اصلی فاضلاب احداث نشده است و تصفیه خانه فاضلاب شوشتر نواقصی دارد و عملیات‌های تکمیلی باید انجام شود.

عبدالله پور با بیان اینکه شبکه‌های فرسود و قدیمی فاضلاب در هسته‌ای مرکزی شهر وجود دارد، افزود: جهت تکمیل طرح جامع فاضلاب شوشتر به اعتبارات عمرانی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است که باید تامین شود.


بیشتر بخوانید


رئیس امور آب و فاضلاب شوشتر ادامه داد: آغاز اصلاح و بازسازی شبکه‌های مشکل داره در سطح شهر، توسعه فاضلاب در برخی نقاط، اصلاح منهول‌های مشکل دار مناقصه انجام شد و پیگیری و اقداماتی در جهت رفع نواقص تصفیه خانه و براورد و آماده کردن طرح احداث ایستگاه‌های اصلی برای مناقصه صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.