۶۰۰ بسته کمک معیشتی برای توزیع بین اقشار آسیب پذیر از کرونا در شهرستان محلات آماده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه مخصوصا در بحث کرونا، تعداد ۶۰۰ سبد کالا و بسته معیشتی از سوی یک شرکت خصوصی مستقر در این شهرستان تهیه شد تا در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات در این خصوص گفت: این بسته‌ها که هرکدام تقریباً به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است تهیه شده تا در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

حجت الاسلام ربانی افزود: انشاالله ائمه جماعات مساجد با همکاری هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج این بسته‌ها را در اختیار نیازمندان وخانواده‌های آسیب پذیر قرار خواهند داد.

پیش از این اهم خیر اهل روستای خورهه شهرستان محلات در سومین مرحله از کمک مومنانه ۲۰۰ بسته حمایتی به نیازمندان روستای خورهه کمک کرد.

ارزش هربسته این کمک معیشتی ۱۰ میلیون ریال بود و در مجموع ۲ میلیارد ریال کمک مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیردر زمینه ویروس کرونا در روستای خورهه شهرستان محلات توزیع شد.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه،   رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد .

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.