مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین اخبار از نقل و انتقالات شرکت‌های دولتی واگذار شده به سازمان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اخبار از نقل و انتقالات شرکت‌های دولتی واگذار شده به سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: به موجب مصوبه دولت، واگذاری شرکت‌های دولتی به تامین اجتماعی بابت رد دیون صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: نقل و انتقال ثبتی سهام هنوز باقی مانده است که باید برآورد قیمت صورت گیرد، چرا که اغلب شرکت‌ها بورسی نیستند و تشریفات لازم باید انجام شود و با همکاری سازمان خصوصی سازی این کار در حال انجام است.

سالاری با اشاره به اینکه انتقال این شرکت‌ها از لحاظ حقوقی در اختیار ما قرار گرفته است، گفت: زمان قطعی برای واگذاری شرکت‌های دولتی را نمی‌توانیم مشخص کنیم، چراکه زمان متفاوتی برای هر یک از شرکت‌ها وجود دارد و قیمت‌ها باید کارشناسی و در هیأت کارشناسی نهایی شود و بعد از آن تشریفات ثبتی را انجام دهیم.

گفتنی است؛ در تیر ماه سال جاری، هیأت وزیران با واگذاری ۹ شرکت دولتی به تامین اجتماعی بابت رد دیون موافقت کرد که برآورد ارزش مالی این شرکت‌ها ۳۲ هزار میلیارد تومان بود. این منابع برای اجرای متناسب سازی به سازمان تامین اجتماعی تخصیص یافت و از مرداد ماه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به اجرا درآمد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار