رییس دانشگاه علوم پزشکی بم و شرق استان کرمان گفت: در شرق استان کرمان یک بیمارستان با فقط ۵۰ تخت مشغول خدمات دهی به بیماران کرونایی است که در حال حاضر ۴۶ تخت پر است و فقط ۴ تخت خالی دیگر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اویسی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بم و شرق استان کرمان گفت: در شرق استان و بم بیماران مبتلا به کرونا  رو به افزایش است و متاسفاته افزایش ۳ برابری فوتی های کرونا در شرق استان نسبت به ماه گذشته نگران کننده است.

 اویسی افزود: در شرق استان کرمان یک بیمارستان در بم با فقط ۵۰ تخت مشغول خدمات دهی به بیماران کرونایی است که در حال حاضر ۴۶ تخت پر است و فقط ۴ تخت خالی داریم و اگر بیماران کرونا افزایش پیدا کنند با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم  تصریح کرد: متاسفانه از ابتدا ماه آبان تا کنون ۳۳ نفر از کادر درمان دچار بیماری کرونا شده اند که این امر باعث فرسایش و افزایش فشار روحی و جسمی به همکاران خط مقدم مبارزه با کرونا شده است.

او از مردم خواهش کرد نکات بهداشتی ،فاصله اجتماعی و عدم تجمع و برگزار نکردن مراسم را رعایت کنند و حتما استفاده از ماسک را جدی بگیرند .

 شسهوار پور فرماندار بم‌گفت : شرق استان کرمان با چهار شهرستان و جمعیت ۵۰۰ هزار نفری ،تنها یک بیمارستان برای بیماران کرونایی دارد که ظرفیت این بیمارستان محدود است و اگر مردم رعایت نکنند دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار