دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۹۷۳ نفر در این استان مبتلا به این ویروس شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: اکنون  ۲۳۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۹ نفرشان در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

او ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۹ بیمار از بستری‌شدگان بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۰ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه سه نفر در روز‌های گذشته فوت شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت شده است، افزود: موارد فوت شده در رده سنی ۶۴ تا ۷۱ ساله بوده‌اند و بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت و بیماری قلبی و عروقی داشته‌اند.

تعداد کرونایی‌های بوشهر در آستانه ۱۶ هزار نفر

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۹ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۵ هزار و ۹۷۳ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند و با ثبت موارد فوتی جدید، تعداد جانباختگان به ۷۴۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.