رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی از نوع طق و ذغال به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مقابله با معضل شوم قاچاق به ویژه قاچاق منابع ملی و طبیعی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در شهرستان ساری در امر خرید و فروش انواع چوب آلات ممنوع القطع و تبدیل آن به ذغال با همکاری افرادی دیگر از استان‌های کشور موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با همکاری نمایندگان منابع طبیعی استان به محل دپوی چوب و ذغال در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری اعزام شدند که در بازرسی از آن موفق به کشف ۲ تن چوب و ذغال شدند.

سرهنگ محمدپور افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، مالک کارگاه تولید ذغال فاقد هرگونه مجوز، پروانه و اسناد بوده است که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات کالا ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: اموال مکشوفه تحویل عوامل منابع طبیعی استان شد و موضوع در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.