نجات کویر نورد گرفتار شده در عمق کویر سه قلعه شهرستان سرایان

فرماندهی انتظامی شهرستان سرایان از نجات یک کویر نورد گرفتار شده درشن و ماسه‌ های کویر سه قلعه خبر داد.

سرهنگ وطن دوست فرمانده انتظامی شهرستان سرایان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر این که یک نفر با خودرو در شن و ماسه‌ های کویر گرفتار شده است و درخواست امداد رسانی دارد، بلافاصله یک تیم از ماموران بخش انتظامی سه قلعه به کویر اعزام شدند.

او افزود: با توجه به این که موقعیت دقیق فرد گرفتار شده در کویر دقیق مشخص نبود ماموران انتظامی شهرستان سرایان تمامی مسیر‌های فرعی محدوده اعلام شده را بررسی که نهایتا بعد از حدود سه ساعت جستجو، فرد گرفتار شده را در محدوده راویچ وجمکرد مشاهده کردند.

سرهنگ وطن دوست اظهار کرد: کویر نورد گرفتار که به علت نا آشنا بودن با وضعیت جغرافیایی منطقه در یک مسیر صعب العبور گرفتار شده بود سرانجام پس از امداد رسانی و تلاش یک ساعته ماموران از مرگ حتمی نجات یافت و در سلامت کامل به بخش سه قلعه منتقل و به خانواده او اطلاع رسانی  شد.


بیشتر بخوانید


تصادف مرگبار در سرایان جان ۳ نفر را گرفت

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌ های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی روستای بسطاق و کرغند در شهرستان سرایان بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: یک سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه لیفان در محور‌ های فرعی سرایان برخورد کرده بود که در این حادثه ۵ نفر مصدوم و یک نفر به دلیل این که شدت حادثه زیاد بوده در دم جان خود را از دست داد و مصدومان با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه ۲ نفر از مصدومان حادثه به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: کارشناس علت حادثه را عدم رعایت فاصله عرضی از جانب خودرو لیفان حین سبقت اعلام کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.