گفتگو با داعشی که در پروژه تلویزیونی مشغول عملیات است/ تروریست شدم، چون یک کار خاص است!

حضور افشین حسنلو در "خانه امن" شبکه یک سیما سبب شد که گفت‌وگوی کوتاهی با این بازیگر زنجانی و جوان داشته باشیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌این روز‌ها سریال "خانه امن" از شبکه یک سیما به کارگردانی احمد معظمی در حال پخش شدن است و در همین روز‌های ابتدایی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. طبق گفته سازندگان این فیلم، هدف نخست این سریال به تصویر کشیدن قدرت بالای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان است که به همگان نشان دهد سربازان گمنام امام زمان (عج) چگونه با از خود گذشتگی‌های فراوان جلوی نفوذ داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی را به کشورمان گرفتند و اجازه به خطر افتادن امنیت جمهوری اسلامی را ندادند.

یکی از بازیگران این فیلم که نقش گروه‌های تروریستی در داخل کشور را بر عهده داشت و طبق گفته کارشناسان علی‌رغم حضور کوتاه خود در این فیلم نقش خود را به خوبی ایفا کرده است " افشین حسنلو" بازیگر زنجانی این فیلم است که طبق گفته خود این بازیگر با علاقه این نقش را در این فیلم انتخاب کرده است اگرچه انتخاب زیادی برای انتخاب نقش داشته است.

متن زیر مشروح گفت‌وگوی خبرنگار ما با این بازیگر جوان و توانمند زنجانی است که از منظرتان می‌گذرد:

 آقای حسنلو ورود شما به کار بازیگری از چه زمانی آغاز شد؟

حسنلو: من از سنین کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشتم و علی رغم اینکه رشته دانشگاهی من با بازیگری مرتبط نبود و فارغ‌التحصیل رشته نرم‌افزار بودم، ولی از سال ۹۳ وارد حرفه تئاتر شدم و در چند کار خوب همراه با بزرگان تئاتر کشور مشغول به کار شدم.

چه شد که وارد سریال خانه امن شدید و به بازی در این نقش چالشی روی آوردید؟

حسنلو: بعد از اینکه در حرفه تئاتر مشغول به کار شدم چند تن از دستیاران کارگردانان معروف کشور با بنده شناخت پیدا کردند و همین موضوع سبب شد که در پاییز سال گذشته بابت حضور در این فیلم با من تماس بگیرند. البته با علاقه خاص خودم این نقش را انتخاب کردم چرا که در روز‌های نخست چند نقش را به من در این فیلم پیشنهاد دادند که حتی می‌توانستم نقش نیرو‌های امنیتی را انتخاب کنم، ولی ترجیح دادم به خاطر خاص بودن، نقش گروهک‌های تروریستی را بازی کنم.


بیشتر بخوانید

بازی کردن در این فیلم که گویا نخستین کار حرفه‌ای شما بود چه حس و حالی برای شما داشت؟

حسنلو: بازی کردن در این فیلم برای من یک افتخار محسوب می‌شود چرا که در وهله نخست بخاطر موضوع عالی این فیلم و در مرحله بعدی کار کردن با کارگردان و بازیگران حرفه‌ای این فیلم جزء کار‌های ماندگار من محسوب خواهد شد. این فیلم بیش از ۳۰۰ لوکیشن دارد و بخشی از این فیلم در سال گذشته قبل از شیوع ویروس کرونا ساخته شد و بخشی دیگر آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و همین ویژگی‌های منحصر به فرد این فیلم باعث شده که مخاطبان زیادی داشته باشد.

شما متولد چه سالی هستید و در کجا متولد شدید؟

حسنلو: من متولد هشتم آبان ۱۳۷۱ هستم و در روستای "ینگی‌کند" شهرستان ایجرود استان زنجان به دنیا آمدم. از پنج سالگی به خاطر تحصیل به همراه خانواده به تهران مهاجرت کردیم، ولی بسیاری از اقوام من در همان روستا و شهرستان حضور دارند و من مدام به این شهرستان سفر می‌کنم و جویای حال اقوام و فامیل هستم. هنوز پدر بزرگ و مادر بزرگ من در قید حیات هستند و در همان روستا زندگی می‌کنند.

از خانواده خودتان برای ما بگویید.

حسنلو: ما یک خانواده چهار نفری هستیم و یک خواهر کوچکتر از خودم دارم و اتفاقا خواهر بنده هم در گریم تئاتر و سینما مشغول به کار است. شغل شریف پدر بنده "نانوایی" است و همیشه به داشتن همچین پدری افتخار می‌کنم.

شما قد بلندی دارید و شما در کنار بهرام افشاری جزء بلندقدترین بازیگران ایران هستید و شاید به خاطر همین ظرفیتی که دارید در آینده اسم شما را بیشتر بشنویم.

حسنلو: من تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که بازیگر خوبی شوم و هرچه در توان دارم را در این حرفه به کار گیری کنم. لطف خدا و دعای خیر مردم قطعا مرا در این راه یاری خواهد کرد.

در پایان اگر حرف خاصی دارید، بفرمایید.

حسنلو: من حرف خاصی ندارم، ولی این قول را به مردم می‌دهم که در آینده تعداد فیلم‌های زیادی را بازی کنم و امیدوارم در نزد مردم بازیگر محبوبی شوم. سریال خانه امن یک سریال فوق‌العاده حرفه‌ای است و به مردم پیشنهاد می‌دهم که این سریال را تا آخر دنبال کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فروزان
۲۳:۰۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
عجیب است رادیو تلویزیون تحت کنترل اصلاح طلبان اجازه پخش این سریال را داد
هنوز انتقاده های دولتیان بابت پخش سریال گاندوم را فراموش نکردهایم
Iran (Islamic Republic of)
عصمت مغنی باشی
۲۳:۱۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سلام حافظلن امنیت کشورم از شما متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۰۱:۲۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سریال خانه امن واقعا زیباست و پیشنهاد میکنم همه ببینن