مدیرعامل سازمان و رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مجموع اعتبار اختصاصی پتروشیمی برای مقابله با کرونا در شهرستان بندرماهشهر به ۸۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان و رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مجموع اعتبار اختصاصی پتروشیمی برای مقابله با کرونا در شهرستان بندرماهشهر به ۸۰۰ میلیارد ریال رسید و با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما، احتمال دارد آمار مبتلایان به این بیماری افزایش یابد.

او با بیان اینکه نیاز است پشتیبانی جدی خود را در این حوزه تقویت کنیم، افزود: پتروشیمی آماده است همه ملزومات مقابله با کرونا را در شهرستان بندر ماهشهر تامین کند.

افزایش اعتبار مبارزه با ویروس کرونا در پتروشیمی بندر ماهشهر

شهیدی نیا با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است، اظهار داشت: هم اکنون نیز ۲۰۰ میلیارد ریال برای هزینه‌های اعلام شده در گزارش بهداشت و درمان، اختصاص می‌دهیم و علاوه بر آن ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز به عنوان ذخیره باشد تا اگر این اعتبار تمام شد، کار مبارزه با ویروس کرونا متوقف نشود.

مدیرعامل سازمان و رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: این اعتبار متناسب با اعلام نیاز انجام شده از طرف بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان نفت در محور‌های پیشگیری و درمان صرف می‌شود. همچنین پیشنهاد کاهش حضور نیرو‌های روزکار شرکت‌های منطقه به دو سوم، یک سوم نیز تصویب شد و این مصوبه به زودی به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای از جمله؛ دیابت بیشتر از این دورکاری استفاده خواهند کرد.

افزایش اعتبار مبارزه با ویروس کرونا در پتروشیمی بندر ماهشهر

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.