معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر افزایش نظارت‌ها در حوزه مبارزه با قاچاق احتمالی دارو، واکسن و اقلام پیشگیری از کرونا در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: داروخانه‌ها و واحد‌های صنفی رسمی و دارای مجوز قانونی مورد اطمینان مردم هستند و باید محصولات استاندارد ارائه دهند.

احمد برادران با تاکید بر افزایش فرهنگسازی در حوزه‌های اجتماعی و سلامت استان  افزود: حوزه سلامت با جان مردم سر و کار دارد و ارائه محصولات غیر استاندارد و تاریخ گذشته در داروخانه‌ها پذیرفتنی و قابل بخشش نیست و نظارت‌ها در این حوزه باید افزایش یابد.


بیشتر بخوانید 


او  تشکیل گشت‌های نظارت مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعزیرات برای بازدید از داروخانه‌ها را الزامی دانست و گفت: برای بازدید و نظارت اگر کمبود نیرویی وجود دارد اعلام شود تا با کمک دستگاه‌های اجرایی و سایر ارکان حاکمیت در استان این مشکل را برطرف کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان  شمالی  با اشاره به اینکه برای درمان هر بیمار کرونایی به طور متوسط ۲۰ میلیون تومان هزینه می‌شود افزود : هزینه در حوزه‌های بهداشت و پیشگیری موجب کاهش هزینه‌های حوزه درمان می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.