به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داوود سلیمانی مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: در دومین جشنواره و ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور که از طرف وزارت نیرو برگزار شد، روابط عمومی نیروگاه رامین موفق به کسب رتبه دوم در بخش ارتباطات درون سازمانی شد.
او افزود: اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، تقویت تعاملات درون سازمانی و توجه به مسئولیتهای اجتماعی مهمترین رسالت دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین بوده و برهمین اساس، این مجموعه نهایت تلاش خود را در جهت تحقق اهداف و برنامههای سازمانی بکار گرفته است.
سلیمانی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران خود در مجموعه روابط عمومی در برنامه ریزی و اجرای این برنامه ها، کسب رتبه دوم ارتباطات درون سازمانی را حاصل همراهی و مشارکت همه کارکنان و مدیران نیروگاه در اجرای برنامههای فرهنگی و اجتماعی دانست و بیان داشت: امیدواریم تا با تمرکز بر موضوعات انگیزشی کارکنان و استفاده از فناوریهای نوین اطلاع رسانی شاهد تداوم این رویکرد و تحقق اهداف و برنامههای سازمانی خود باشیم.
مسئول هماهنگی روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز اقدامات شاخص مجموعه روابط عمومی نیروگاه در برنامه ریزی جهت تقویت تعاملات میان مدیران و کارکنان، برگزاری مناسبتهای ملی-مذهبی، برگزاری مسابقات، اردوها و جشنهای فرهنگی و همچنین اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در عرصه مدیریت مصرف انرژی برق را مهمترین معیارهای کسب رتبه دوم از سوی این مجموعه در بخش ارتباطات درون سازمانی عنوان کرد.
انتهای پیام/گ