فرماندار بروجن گفت: از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای مقابله با این ویروس و عبور از بحران پیش آمده استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی اظهار داشت: جایگاه رسانه‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، پیگیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری‌ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب باشد می‌تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیارموثری ایفا نماید.

او با بیان اینکه جامعه امروز به اطلاع رسانی دقیق و شفاف نیاز دارد گفت: رسانه‌ها نباید از رسالت اصلی خود که امید بخشی به جامعه و مطالبه گری است غافل شوند و به طور واقع بینانه نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه ۸۲ درصد جمعیت شهری و تراکم بالای جمعیتی، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و همچنین ارتباط گسترده مردم این شهرستان با استان‌های اصفهان، خوزستان، تهران و قم وضعیت شیوع ویروس کرونا را در این شهرستان تشدید کرده است اظهار کرد: ضروری است از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای مقابله با این ویروس و عبور از بحران پیش آمده استفاده شود.

او با بیان اینکه با اعمال محدودیت‌های جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا ۹۲ درصد مردم شهرستان بروجن از ماسک استفاده می‌کنند یاد آور شد: رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در افزایش استفاده مردم و گروه‌های مختلف از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نقش مؤثری داشته اند.

ملکی با تشکر از تلاش‌های تمامی دست اندرکاران مربوطه در راستای مقابله با ویروس کرونا با تأکید بر اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا جدی است خاطرنشان کرد: مردم تا زمان کنترل و ریشه کنی این ویروس از هرگونه برگزاری تجمع، مراسم عزا، عروسی و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند و همچنان نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه ها، آحاد جامعه و عزم همگانی در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

او با بیان اینکه فرهنگ سازی و آموزش دو عامل مهم در بحث کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا است بر ضرورت فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا تأکید کرد.

ملکی همچنین با بیان اینکه شیوع کرونا مانع اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در شهرستان نشده است گفت: پروژه‌های کمربند شمالی، چهار خطه بلداجی به سه راهی گندمان، ادامه چهارخطه سفید دشت به بروجن، تکمیل مسیر دسترسی بیمارستان و پل روگذر و طرح انتقال آب بن به بروجن از مهم‌ترین طرح‌های فعال این شهرستان هستند که بسیاری از آن‌ها تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

او با بیان اینکه اتحاد و انسجام خوبی در بین مسئولان شهرستان وجود دارد گفت: در این شرایط سخت اقتصادی کشور به عنوان خدمتگزار مردم باید انسجام را تقویت کنیم چرا که امروز تقویت وحدت و همدلی در جامعه ضروری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار