معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های ورزش استان، توسعه ورزش‌های ساحلی است و تمام هیئت‌های ورزشی باید در این بخش فعالیت جدی داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم نصیری معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های ورزش توسعه ورزش‌های ساحلی است و تمام هیئت‌های ورزشی باید در این بخش فعالیت جدی داشته باشند تا بتوانیم در سطح کشور و بین المللی درخشان ظاهر شویم.

او افزود: تشکیل کمیته ورزش ساحلی در هر هیئت، شناسایی زیرساخت‌ها و امکانات، شناسایی پتانسیل‌ها در رشته‌های ورزش ساحلی، تشکیل تیم‌های ساحلی در شهرها، برگزاری مسابقات و لیگ‌های ساحلی و تشکیل تیم خوزستان و حضور در مسابقات کشوری و بین المللی باید در دستور کار هیئت‌های استانی قرار گیرد.

نصیری بیان داشت: برخی از شهرها برای احداث زمین ساحلی اعلام آمادگی کردند که این یک حرکت رو به جلو است و قطعا می‌توانیم به زودی شاهد توسعه ورزش ساحلی خوزستان باشیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۱۷ میلیارد مترمکعب آب جاری و راکد و  سواحل خوبی داریم که انتظار می‌رود در ورزش ساحلی همچون بخش سالنی، ورزشکاران ما در المپیک، آسیا و جهان حرف برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.