مراسم کلنگ ‎زنی اولین محل فرود استاندارد و آشیانه اختصاصی بالگرد اورژانس هوایی شهرستان بابل در منطقه سیدکلا بابلکنار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رییس اورژانس بابل در مراسم کلنگ ‎زنی اولین محل فرود استاندارد و آشیانه اختصاصی بالگرد اورژانس هوایی شهرستان بابل در منطقه سیدکلا بابلکنار، گفت: با توجه به وسعت شهرستان بابل و وجود مناطق صعب العبور در این شهرستان و نیاز منطقه با توجه به بعد مسافت از مراکز درمانی شهری و توریستی بودن این منطقه، این طرح در محوطه زمین خانه بهداشت مرکز سیدکلا و در کنار پایکاه اورژانس جاده‌ای سیدکلای بابلکنار و با زیربنای ۴۰۰ مربع اجرا می‌شود.

او افزود: محل فرود استاندارد اورژانس هوایی در بابل با اعتبار ۲ میلیارد ریال از سوی خیر منطقه، مادر دو شهید والامقام عباس پور اجرا خواهد شد.

رییس اورژانس بابل با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این طرح تا پایان امسال به بهره برداری برسد، ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده اورژانس بابل و دریافت مجوز برای ساخت پایگاه اورژانس و احداث محل فرود استاندارد بالگرد برای منطقه فیروزجاه بندپی شرقی، امیدواریم با ورود مسوولان شهرستانی و بخش بندپی شرقی جهت تخصیص زمین و مجوزات منطقه‌ای این مهم برای منطقه بالادست فیروزجاه نیز به زودی انجام گیرد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.