سرپرست شرکت گاز استان سمنان:

تأمین انرژی پایدار گاز مستلزم مصرف صحیح و ضروری است

اعوانی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما مشترکین گاز طبیعی هشدارها و نکته‌های ایمنی در زمینه نحوه صحیح استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اعوانی سرپرست شرکت گاز استان سمنان با توجه به نزدیک شدن فصل سرما گفت: شهروندان قبل از استفاده از بخاری باید از باز بودن مسیر دودکش مطمئن شوند؛ هر وسیله گاز سوز باید یک دودکش مجزا و مخصوص به خود داشته و حداقل یک متر از کف پشت بام و لبه دیوار مجاور فاصله داشته باشد.

 او با اشاره به اهمیت کنترل دقیق وسایل گازسوز به منظور اطمینان از صحت کارکرد آنها، افزود: نصب کلاهک H در مبادی خروجی دودکش ها بدلیل ممانعت از فشار جریان باد و خروج گازهای حاصل از سوخت الزامی است.

اعوانی ادامه داد: مشترکین گاز از قرار دادن خروجی دودکش در داخل راهروها، حیاط خلوت‌ها و محیط های مسقف و همچنین بصورت افقی به منظور جلوگیری از حوادث ناشی از گاز گرفتگی خودداری کنند.

سرپرست شرکت گاز استان سمنان افزود: به هیچ وجه بخاری بدون دودکش در محیط های بسته مانند اتاق خواب و آبگرمکن در مکان هایی مانند انباری، آشپزخانه های کوچک، حمام یا رختکن و پاسیو نباید نصب شود.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: شرکت گاز ، زمستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.