مردی ۴۰ ساله که بامداد امروز به علتی نامعلوم به داخل یک چهار دیواری در ۱۵ کیلومتری جاده سبزوار رفته بود به داخل چاهی ۶۰ متری سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتشنشانی شهرداری نیشابور گفت: در ساعت ۵:۳ دقیقه بامداد امروز با تماس یک شهروند، خبر سقوط این فرد به داخل چاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله یک تیم از نجاتگران ایستگاه آتش نشان شهید سعید صدیقی به محل اعزام شدند.

او افزود: نجاتگران آتش نشان پس از بررسی موقعیت حادثه اقدام به گذاشتن دستگاه دمکش برای تهویه هوای داخل چاه کردند و همزمان با نصب سه پایه نجات و ابزار فنی یکی از نجاتگران به داخل چاه فرود رفت و جسد بی جان این مرد را بالا کشیدند.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی شهرداری نیشابور ادامه داد: مرگ این فرد پس از رسیدن به دهانه چاه از سوی تکنسین‌های اورژانس تایید شد و پیکر او تحویل نیرو‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری نیشابور شد.

سید مهدی حسینی بیان کرد: دهانه این چاه که در داخل یک اتاقک قرار داشت باز بوده و علت نهایی پس از بررسی‌های کارشناسان نیروی انتظامی و آتش نشانی مشخص خواهد شد.


انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار