مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پنجره نقل و انتقال تیم فوتبال صنعت‌ نفت با پیگیری‌ مدیران این باشگاه و پرداخت بدهی بازیکنان به زودی باز خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی فیروزی مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز چهارشنبه گفت: باشگاه صنعت نفت آبادان پیگیر مساله بدهی چند فصل قبل به بازیکنان است و تاکنون نیز اقدام بسیار خوبی در این راستا انجام داده است لذا هواداران نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم نداشته باشند.

او به باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هفته آینده اشاره کرد و افزود: در این زمینه صحبت‌های لازم انجام شده و تا هفته آینده بدهی‌ محمد شادکام بازیکن پیشین تیم پرداخت می‌شود و یک وکیل هم از سوی باشگاه برای این منظور انتخاب شده تا پرونده را پیگیری کند.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: مدیریت باشگاه در تلاش است تا هر چه زودتر بدهی شادکام را قبل از دیدار با تیم پیکان تهران پرداخت کند تا پنجره نقل و انتقالات صنعت‌نفت آبادان باز ‌شود.

فیروزی بیان کرد:  هفته گذشته قرارداد بازیکنان، کادر اجرایی و کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت شد و مشکلی برای حضور آنها در مسابقات لیگ برتر وجود ندارد.

او گفت: شاکله تیم صنعت‌نفت نسبت به فصل گذشته تغییر ۸۰ درصدی داشته ولی کادر فنی اقدام به جذب بازیکنان با تجربه و جوانان آینده‌دار کرد که در فصل جاری نمایش قابل قبولی خواهند داشت.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این تیم نیاز به زمان دارد تا بازیکنان به هماهنگی لازم برسند، البته با برگزاری اردوی آماده سازی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی تا حدودی این هماهنگی ایجاد شده است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چهارشنبه ۲۸ آبان  در دیداری معوقه از هفته نخست لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.