رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده رشید مظاهری دروازه بان جدید تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با ادعای سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد پرونده رشید مظاهری بیان کرد: هنوز هیچ رایی در رابطه با پرونده مظاهری از سوی کمیته وضعیت صادر و ابلاغ نشده است. رسیدگی به این پرونده کامل انجام شده است و بنابر این پس از صدور رای ابلاغ خواهد شد.

او ادامه داد: هنوز تصمیم نهایی در رابطه با پرونده مظاهری گرفته نشده است، اما تا هفته آینده رای کمیته وضعیت در رابطه با او اعلام خواهد شد. نمی‌توانم دقیق بگویم چه روزی این رای اعلام می‌شود. ما رای را به دبیر کل فدراسیون ارسال کرده و خبر‌ها از طریق او ابلاغ می‌شود.

نورشرق در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که رای صادر شده از طرف کمیته وضعیت با رای صادر شده از کمیته انضباطی مغایرت داشته باشد، گفت: خیر، چون حوزه صلاحیت‌ها متفاوت است امکان مغایرت وجود ندارد، زیرا آن‌ها در یک زمینه تصیمیم گیری می‌کنند که اصلا حوزه مدیریتی و انضباطی ما نیست.

نورشرق گفت: متاسفانه این فصل سر ما در کمیته وضعیت بازیکنان بسیار شلوغ است، زیرا به نسبت فصل گذشته قرارداد‌های زیادی یکطرفه فسخ شده اند. ما امروز به پرونده شکایت باشگاه ماشین سازی تبریز از بابک مرادی و باشگاه استقلال رسیدگی کردیم. وضعیت پرونده رضا شکاری نیز جدیدا به ما ابلاغ شده و در مرحله مقدماتی رسیدگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ملت رو احمق فرض کردید؟ 3 ماه از ثبت قرارداد مرادی و مظاهری با استقلال گذشته صبر کردید استقلال بدهیشو بده پنجرش باز بشه قرارداد بازیکناشو ثبت بکنه بعد حکم اینا رو بدید؟ با این حمایتاتون از بچه لوس و هوچی گر وزارت ورزش و سوگولی بابا مسعود فوتبال ایران رو به گند کشیدید راستی هنوز وقت نکردید به دعوای دسته جمعی بازیکنای استقلال تو فرودگاه مهرآباد و قطر رسیدگی کنید یا کلا ماستمالیش کردید؟ چون حکم محرومیت 9 ماهه خانزاده بازیکن سابق پرسپولیس رو 3 روزه صادر کردید هرچند تیم سوگولی بازیکن داره که قتل کرده بدون هیچ رسیدگی اینا که دیگه در حد قتل کتک کاری نکردند
آخرین اخبار