تیراندازی در شهر «نیو کارولتون» مریلند سبب مرگ یک خواهر و برادر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی WUSA  آمریکا گزارش داد پلیس شهر «نیو کارولتون»  اعلام کرد بر اثر تیراندازی در این شهر دو نفر جان خود را از دست دادند. 

به گفته پلیس در این اقدام جنون آمیز یک خواهر و برادر کشته شدند و یک مامور پلیس هم در این تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

پلیس می‌گوید ساعت یک بامداد وارد یکی از محلات شهر نیوکارولتون شد، چون فردی در تماس با فوریت‌های پلیس آمریکا از وجود یک فرد مسلح در محله شان خبر داد. زمانی که ماموران پلیس وارد محله شدند فرد مسلح به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرد درحالی که آن‌ها هنوز از خودروشان پیاده نشده بودند. وقتی یکی از ماموران پناه گرفت تا تیر نخورد فرد مسلح سوار بر خودروی پلیس شد و فرار کرد. دست کم شش دستگاه خودروی پلیس در تصادف با خودروی سرقتی پلیس آسیب دیدند.

تقابل ماموران پلیس با فرد مسلح زمانی خاتمه یافت که تعقیب و گریز سایر خودرو‌های پلیس با خودروی سرقتی شان، به تصادف رو در رو منجر شد. فرد مظنون به دست پلیس کشته شد. وی پس از آن کشته شد که یک زن را با خودرو زیر گرفت و با چند خودروی دیگر پلیس برخورد کرد. یکی از همسایگان و دوست خانوادگی فرد مسلح می‌گوید زنی که کشته شد خواهر فرد مسلح بود! یکی از همسایگان فرد مسلح می‌گوید نمی‌تواند باور کند که همسایه شان این اقدامات را مرتکب شده باشد.

این فرد گفت: او همسایه من بود، فوق العاده بود. فرد خوبی بود. نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داد؟

فرد مظنون پدر دو کودک دبستانی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار