در بازدید نماینده معین آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی شهر فرمهین مشکلات این صنایع بررسی شد.

 

علی اکبر کریمی نماینده معین آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به شهرستان فراهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   با اشاره به بازدید میدانی از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شهر فرمهین گفت: در این بازدید‌ها مسائل و مشکلات واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

کریمی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های صنعتی خوبی در این منطقه استقرار دارد و با توجه به نیاز منطقه به فرصت‌های شغلی جدید جا دارد در راستای استقرار سرمایه گذاری جدید تلاش شود.

او اضافه کرد: با بررسی مسائل و مشکلاتی که واحد‌های تولیدی دارند پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

نماینده معین‌آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی مهمترین موضوع شهرستان فرمهین را پیگیری آب شرب شهرفرمهین و روستا‌های تابعه دانست و گفت: در این خصوص با توجه به تصمیمی که در سفر قبلی بنده به شهرستان فراهان انجام شد تصفیه خانه‌ای برای بهبود کیفیت آب شهرفرمهین تدارک دیده شد.

او با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مستمر آبفای استان مرکزی، مقدمات این پروژه تعیین و در حال انجام است ادامه داد: امید است بتوانیم آب با کیفیت را در اختیار مردم شریف این منطقه قرار گیرد.

کریمی تصریح کرد: با قول مساعد مدیرعامل آبفای استان مرکزی در جلسه امروز، امید است با تلاشی که صورت میگیرد در ایام دهه فجر شاهد بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرفرمهین باشیم.

او با اشاره به نیاز مبرم بیمارستان فرهنگ خسروانی شهرفرمهین به تخت‌های ICU، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خوشبختانه دستور تامین مجموعه تجهیزات ۶ تخت ویژه ICU صادر شد که دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی باید این موضوع را به جد دنبال کرده تا بیمارستان از امکانات تخت ICU برخوردار شود.

نماینده معین‌آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین با توجه به پذیرش بیماران کرونایی که بعضا به اکسیژن نیاز دارند و سایر بیمارانی که بستری می‌شوند، دستوری برای تامین تعدادی از دستگاه‌های اکسیژن ساز برای دانشگاه علوم پزشکی استان از وزارت بهداشت اخذ شده که ان شاء الله بتوان یک دستگاه به این بیمارستان اختصاص پیدا کرده تا نیاز مردم شریف شهرستان فراهان رفع شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.