فرماندار سمنان گفت: ۴۶ واحد صنفی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های کرونایی شناسایی شدند و با آنان برخورد قانونی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان ابراز داشت: شناسایی این ۴۶ واحد صنفی متخلف در رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های کرونایی مربوط به چهاردهم تا بیستم آبان بود و نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

او افزود: از مجموع ۴۶ واحد صنفی که با آنان برخورد قانونی شد، ۳۹ واحد اخطار پلمب گرفتند و هفت واحد نیز پلمب شد.

فرماندار سمنان بیان کرد: واحد‌های صنفی متخلف پلمب شده بیشتر در زمینه خدمات فعالیت داشتند و می‌توان به سالن ورزشی، رستوران، قهوه‌خانه، کافی‌شاپ، و خواربارفروشی اشاره کرد.

دانایی تصریح کرد: نظارت بر رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف به منظور مبارزه با شیوع کرونا با جدیت دنبال و با افراد خاطی نیز برابر قانون رفتار می‌شود.

او اضافه کرد: واحد‌های صنفی بعد از دریافت اخطار پلمب در صورت بی‌توجهی به اخطار بدون فوت وقت و اعمال جریمه، پلمب خواهند شد.

فرماندار سمنان با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا، ابراز داشت: به منظور مبارزه با شیوع کرونا از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه، به جز اصناف فروش مواد ضروری و غذایی، بقیه مشاغل باید از ساعت ۱۸ تعطیل باشند و ماندن مردم در خانه و پرهیز از حضور در پاساژ‌ها و مراکز خرید به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از جمله اهداف اجرای این محدودیت‌ها است.

انتهای پیام/ح 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.