منصوری از انجام نمونه گیری از ۲۰۱۷نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در دهلران خبر داد.

منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:از ابتدای شیوع ویروس تا کنون در دهلران  از ۲۰۱۷نفر نمونه گیری انجام گرفته شده که از این تعداد ۱۱۲۱نفربه ویروس کرونا مبتلا شدند.

منصوری  یادآورشد: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است به طوری که آمار بستریهابه ۲۶نفر رسیده و متاسفانه از ابتدای ویروس کرونا تاکنون ۳۷نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به این ویروس فوت شدند.

او ادامه داد: چنانچه شخص یا اشخاصی از شهروندان مشکوک به بیماری باشد، الزاما باید جهت نمونه گیری به مراکز درمانی و بهداشتی محل زندگی خود در شهرستان مراجعه کند تا از انتقال ویروس به دیگر اعضای خانواده جلوگیری شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران اضافه کرد:در بحث بیماریابی تمام مراکز و نیرو‌های شبکه بهداشت در سطح شهرستان آمادگی کامل را دارند و انتظار می‌رود شهروندان در این شرایط حساس همکاری لازم با مراکز درمانی و بهداشتی داشته باشند.

او عنوان کرد:بدون شک افرادی که مبتلا و یا در قرنطینه خانگی هستند نباید در مکان‌های عمومی تردد کنند و چنانچه این افراد بخواهند بدون توجه به بیماری خود در مکان‌های عمومی تردد کنند و سلامت مردم جامعه را با انتشار این ویروس به خطر بیندازند از طریق مراجع قضایی موضوع پیگیری و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.