به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی با ارائه ۱۸ مورد از خدمات پرکاربرد قادر خواهند بود خدمات مورد نیاز خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، از سامانه خدمات الکترونیک در بستر اینترنت و به صورت ثبت درخواست در وبسایت es.nigc-yazd.ir دریافت نمایند.
میدانشاهی افزود: مهمترین نکته در اجرای این طرح، طراحی، اجرا و پیاده سازی مناسب و بکارگیری یک استراتژی صحیح در جهت ارتباط آن با مقاصد، مأموریتها و اهداف مدنظر میباشد که با تلاش جمعی از کارشناسان شرکت، این امر محقق شده است.
او اظهار داشت: انجام این طرح مزایایی از جمله سهولت دسترسی مردم به خدمات مورد نیاز، تسریع در ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان، حذف محدودیت مکان و زمان، کاهش ترددهای غیرضروری و صرفه جویی در زمان و هزینه برای متقاضیان و همچنین ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مشترکین و بهبود عملکرد و بهره وری بیشتر را به دنبال خواهد داشت.
انتهای پیام/ غ