معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ورزشگاه علی دایی اردبیل نیاز به بازسازی اساسی دارد.

ورزشگاه علی دایی اردبیل بازسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد جعفر علیزاده، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی در جریان بازدید از مجموعه ورزشی و استادیوم علی دایی گفت: ورزشگاه علی دایی نیاز به بازسازی اساسی دارد و با بررسی کارشناسی و مطالعه جامع این مجموعه اعتبار قابل توجهی پیش بینی می‌شود.

او افزود: یک مشاور متخصص که در طراحی و ساخت ورزشگاه‌های کشور تجربه خوبی دارد انتخاب شده که نواقص موجود طبق نظر مشاور بر طرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی نفوذ آب از زیر صندلی‌های تماشاگران به طبقه زیرین را قابل حل و تعمیر دانست و گفت: در فصل زمستان ضمن مطالعه اساسی و انتخاب پیمانکار رفع نواقص موجود را از سال آینده شروع می‌کنیم و در بحث صندلی‌ها و زیبا سازی مجموعه نیز برنامه داریم.

نواقص استادیوم علی دایی بر طرف می‌شود

استاندار اردبیل گفت:با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی نواقص موجود در استادیوم ورزشی علی دایی بر طرف می‌شود.

اکبر بهنام جو افزود: مشکلات زیر بنایی از قبیل رختکن ها، محوطه و چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی و همچنین نفوذ آب از جایگاه تماشا گران به ساختمان اداری و سرویس‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و با تامین اعتبار مناسب این نواقص بر طرف می‌شود.

او با بیان اینکه در سال گذشته توافق لازم برای انتخاب مشاور انجام شده بود افزود: با بررسی‌های کارشناسی و مطالعه زیر بنایی این مجموعه بزرگ تامین اعتبار می‌شود تا حداقل تا یکسال آینده رفع نواقص شده و تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: این پروژه به دلیل افتتاح سریع هنوز تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشده و بعد از بازسازی و بهسازی در اختیار این دستگاه اجرایی قرار می‌گیرد.

بهنام جو گفت: با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی تامین اعتبار خوبی برای رفع نواقص کل مجموعه تخصیص می‌یابد و علاوه بر آن سالن پیست دو میدانی نیز در اینده نزدیک تکمبل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.