رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: قرارگاه مردمی و عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در پنج کارگروه و ۱۴ محور طی مدت ۱۴ روز فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمدحسین صداقتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: قرارگاه مردمی و عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در پنج کارگروه و ۱۴ محور در مدت ۱۴ روز فعالیت می‌کند.

اوافزود: قانع‌سازی مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی یکی از اهداف مهم این قرارگاه است و اگر مردم و خیرین و امامان جماعت، هیات‎های مذهبی، اساتید قرآن، مداحان و معتمدین پای کار بیایند به طور قطع وضعیت بهتر خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر ادامه داد: به خاطر شیوع ویروس کرونا وضعیت شهرستان کاشمر سیاه اعلام شده و ظرفیت بیمارستان شهید مدرس هم تکمیل شده است و برخی در سطح جامعه یا کرونا را باور ندارند و یا آن قدر گرفتاری و مشکلات دارند که نمی‌توانند نکات لازم را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام محمدحسین صداقتی بیان کرد: در این راستا کاشمر به ۵۲ محله تقسیم شده است و در هر محله گروه‌های جهادی از بخش‌های مختلف فرا خوانده می‌شوند و کمک‌های لازم صورت خواهد گرفت، همچنین در تمامی روستا‌ها همانند شهر کاشمر قرارگاه مردمی و عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت خواهد داشت.

او تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این قرارگاه، مردمی باشد و به طور قطع اگر این‌گونه باشد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.