مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اولین خانه خلاق استان اردبیل در مدرسه جعفری اسلامی اردبیل راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای ایجاد اشتغال در سال جهش تولید اولین خانه خلاق استان اردبیل در مدرسه تاریخی جعفر اسلامی اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: خانه خلاق محلی برای گرد هم آمدن افراد خلاق، استارتاپ‌ها و فعالان صنایع‌دستی و گردشگری است تا ایده‌های نو را در راستای بالا بردن سطح کیفی محصولات ایرانی ارائه دهند و با کاربرد این ایده‌ها کیفیت تولید محصولات افزایش یابد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: انتظار داریم با راه‌اندازی خانه خلاق شاهد افزایش آموزش و تولید، ارتقای سطح کیفی بسته‌بندی بازاریابی، برندسازی و معرفی محصولات صنایع دستی و گردشگری در فضای مجازی باشیم.

فلاحی گفت: مرمت مدرسه تاریخی جعفر اسلامی در حال اتمام بوده و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان اردبیل اولین خانه خلاق استان را در محل این مدرسه راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.