در خراسان جنوبی؛

پیوند ایمنی و حمل و نقل با قلم دانش آموزان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل و در جهت ارتقای این فرهنگ مسابقه نقاشی در بستر شاد برگزار می‌ شود.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با گرامیداشت ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه به عنوان هفته ایمنی حمل و نقل گفت: به منظور نهادینه شدن فرهنگ ایمنی، ارسال پیام‌های گرافیکی و موشن با موضوع ارتقاء فرهنگ ایمنی، با همکاری آموزش و پرورش خراسان جنوبی و دانش آموزان انجام خواهد شد.

او افزود: در این هفته تخفیف‌هایی نیز از سوی مراکز معاینه فنی برای رانندگان خودرو‌ها ارائه می‌شود.

جلال زاده بیان کرد: در این هفته‌ به موتور سواران با همکاری پلیس راه استان کلاه اهدا خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عنوان کرد: این هفته در سراسر کشور با عناوین آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک، یادمان قربانیان سوانح رانندگی، ایمنی موتورسواران، مشارکت علما و روحانیون در توسعه فرهنگ ایمنی، حمل و نقل بدون حادثه و تریبون نماز نامگذاری شده است.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: طراحی و نصب بنر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در مورد ایمنی و پرهیز از عوامل خطرساز از دیگر برنامه‌هایی بود که در دو ماه گذشته انجام شده است.

جلال زاده افزود: دعوت از اساتید متخصص دانشگاهی و صاحبنظران، با عنوان شناسایی و معرفی عوامل موثر در تصادفات استان و چگونگی پیشگیری از آن‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار