رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۴ طرح بزرگ خدماتی، بهداشتی و درمانی از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمدحسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آیین بهره‌برداری از بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد ضمن قدردانی از توجه دولت تدبیر و امید و حمایت‌های وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشورمان و فشار‌های اقتصادی شدید به حوزه سلامت توجه ویژه‌ای شده است.

او افزود: اقدامات انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه سلامت کم نظیر بوده به طوری که موضوع سلامت مردم به یکی از دغدغه‌های دولت تبدیل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ساخت و بهره‌برداری از ۶ بیمارستان شامل بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع)، بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد، بیمارستان فوق تخصصی ۲۵۰ تختخوابی کودکان اکبر، بیمارستان ۳۲ تختخوابی باخرز، بیمارستان ۳۲ تختخوابی خلیل آباد، بیمارستان ۶۴ تختخوابی فریمان و تکمیل عملیات احداث توسعه بیمارستان امام خمینی درگز از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده در این زمینه است.
بیشتربخوانید


بحرینی بیان کرد: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد نیزبه منظور گسترش خدمات درمانی در حیطه‌های تخصصی و فوق تخصصی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مشهد ساخته شده است و اینک در دولت تدبیر و امید به مرحله افتتاح رسید که هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم شهید پرور شمال شهر مشهد  است.

او تصریح کرد: بهسازی تاسیسات زیربنایی و بهبود فضا در بخش‌های بیمارستانی در قالب طرح ارتقای هتلینگ برنامه تحول نظام سلامت در ۲۵ بیمارستان، توسعه بلوک‌های زایمانی در ۱۵ بیمارستان، ساخت، تجهیز و راه‌اندازی اورژانس بیمارستان قائم (عج) با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مجتمع آموزشی، پژوهشی و رفاهی سپید از دیگر اقدامات حوزه سلامت در خراسان رضوی به شمار می‌رود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: راه اندازی ۶ مرکز تشخیص و درمان سرطان، ساخت ۱۲ کلینیک ویژه و توسعه اورژانس‌های بیمارستانی، ساخت ۲۴ مرکز بهداشت شهری و روستایی و راه اندازی ۷۱ خانه بهداشت از دیگر اقدامات شاخص حوزه سلامت در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.