کنفدراسیون فوتبال آسیا:

ایران در پیروزی مقابل بوسنی و هرزگوین درخشید

پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی بوسنی، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب ویژه‌ای یافت.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی ۲ - صفر تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی بوسنی و هرزگوین که پنجشنبه شب، در ورزشگاه "سارایوو" رقم خورد؛ در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب یافت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در گزارشی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بوسنی نوشت: پنجشنبه ، تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در یک بازی دوستانه با حملات رعد آسای خود در نیمه دوم، ۲ - صفر بوسنی و هرزگوین را شکست داد.

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی به فرم خوب خود ادامه داد، زیرا این دومین پیروزی تیم ملی با مربیگری دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات بود که ماه گذشته در تاشکند، ازبکستان را با نتیجه ۲ - ۱ شکست داده بود.

پس از نیمه اول پر برخورد و بدون گل در پایتخت بوسنی، کاوه رضایی که در تیم "شارلوای بلژیک" بازی می‌کند، فقط با گذشت چند ثانیه از نیمه دوم با ضربه پای چپ از درون محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

دفاع منضبط ایران، زدن گل تساوی را برای تیم اروپایی دشوار کرد و مهدی قائدی بازیکن تعویضی نیمه دوم با یک ضربه از زاویه بسته، در وقت اضافه برتری تیم آسیای مرکزی را تثبیت کرد.

در حالی که ایران به آماده سازی خود برای از سرگیری بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین ادامه می‌دهد، و تیم ملی با چهار بازی باقی مانده در گروه C، سوم است، اسکوچیچ امیدوار است بتواند روی این برد‌ها حساب کند و این پیروزی‌ها سنگ بنایی برای موفقیت‌های آینده شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
خيلي قوي نبوديم نتيجه 2 بر صفر خوب بود اما كافي نبود و تيم بوسني ضعيف و نا هماهنگ بودند قادر بوديم جندين گل ديگر به ثمر برسانيم اما .... !
آخرین اخبار