هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر دیدار خوب و سنگینی بود و مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم که بازیکنان خیلی خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قلی زاده، هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره پیروزی تیم ملی مقابل بوسنی اظهار داشت: خدا را شکر دیدار خوب و سنگینی بود و مقابل تیم قدرتمندی بازی کردیم که بازیکنان خیلی خوبی مثل پیانیچ و چند بازیکن دیگر داشت.

او افزود: برگزاری این مسابقه می‌تواند خیلی به ما کمک کند. فکر نمی‌کنم زمان زیادی داشته باشیم، اما اگر می‌شود باید بیشتر از این بازی‌ها برای ما بگذارند تا بیشتر هماهنگ شویم.


بیشتر بخوانید


قلی زاده درباره آسیب دیدگی اش در این بازی ادامه داد: از بردن در بازی مقابل بوسنی خیلی خوشحال هستیم و به مردم عزیز ایران تبریک می‌گوییم. مصدومیت من هم خدا را شکر خاص نیست. از ناحیه دوقلوی پا آسیب دیده‌ام و باید MRI بگیرم. فکر نمی‌کنم خیلی مشکل خاصی باشد.

هافبک تیم ملی در پایان گفت: بین یک تا ۲ هفته باید بیرون بنشینم، اما آسیب دیدگی هم جزئی از فوتبال است. افتخار می‌کنم با بازی برای تیم ملی مصدوم می‌شوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۱۲:۳۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
ضعیف ترین بازیکن ایران بودی استاد، خودخواه و فاجعه بازی کردی، هرچی توپ بهت دادن بجای اینکه پاس بدی خواستی دریبل کنی توپو لو دادی
آخرین اخبار