جاده‌های خوزستان لغزنده هستند

رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از لغزنده بودن همه معابر درون شهری و برون شهری استان به علت بارش باران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد افشین مهرآفرین رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: همه معابر درون شهری و برون شهری استان به علت بارش باران لغزنده هستند و تردد در معابر شهری به علت آبگرفتگی به کندی انجام می‌شود به رانندگان توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز تصادف، با سرعت مطمئنه و با فاصله طولی مناسب حرکت کنند.

او بیان داشت: گرمای خوزستان موجب خشکیده شدن برف پاکن‌ها می‌شود و بنابراین شیشه‌ها به‌خوبی پاک نمی‌شوند، وضعیت حاصل موجب خیرگی چشم راننده در تخمین مسافت شده و حفظ فاصله طولی به‌درستی تشخیص داده نمی‌شود.

سرهنگ مهرآفرین افزود: رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی در زمانی که امکان بروز حوادث وجود دارد ضامن پیشگیری از تصادف‌های رانندگی است و به شهروندان توصیه می شود کمتر از خودرو استفاده کنند و در صورت خروج از منزل شرایط خاص ناشی از لغزندگی سطح معابر را درنظر بگیرند.

 رییس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی ورانندگی خوزستان گفت: موتورسیکلت‌ها در زمان بارندگی و لغزندگی سطح معابر حادثه ساز هستند و ناایمن بودن این وسیله نقلیه، فوت یا مصدوم شدن راکبان موتورسیکلت را به دنبال دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار