رئیس پلیس راه شمال فارس:

‌جاده‌های فارس لغزنده است/مه گرفتگی در گردنه کولی کوش و کازرون

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی برخی محورهای استان لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه شمال فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و گزارشات اعلام شده از همکاران راهداری مستقر در محور‌ها، در حال حاضر بارش باران در محور‌های شیراز-خرمبید- ارسنجان- پاسارگاد- مرودشت- کازرون- اقلید- نی‌ریز- جهرم- فسا- استهبان وجود دارد.

او با بیان اینکه بارندگی در برخی محور‌ها سبب کندی عبور و مرور شده است، افزود: اما همه جاده‌ها باز است و تردد ادامه دارد.

سرهنگ دهقانی با اشاره به مه گرفتگی در گردنه کولی کوش و جاده جدید دشت ارژن – کازرون، تاکید کرد: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت و فاصله طولی را رعایت کنند.

سامانه بارشی از چهارشنبه در استان فارس تقویت شده و مناطق شیراز، آباده، سپیدان، ارسنجان، اقلید، ایزدخواست، بوانات، دورودزن، زرقا، صفاشهر، فراشبند، کازرون، نورآباد، فیروزآباد و سروستان تحت تاثیر خود قرار داده است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی در استان تا روز شنبه ۲۴ آبان ادامه دارد و کاهش محسوس دما از امشب نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار