امام جمعه خرمشهر:

سیاست آمریکا سیاست استکباری است

حجت الاسلام عادل پور گفت :سیاست آمریکا سیاست استکباری است،البته رفتن ترامپ جنایتکار توسط مردم کشورش جای خوشحالی دارد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نمازجمعه این هفته شهرستان  به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: برای جمهوری اسلامی ایران جمهوری خواه یا دموکرات امریکا تفاوتی ندارد.

او افزود: سیاست آمریکا سیاست استکباری است ، البته رفتن ترامپ جنایتکار توسط مردم کشورش جای خوشحالی دارد.

امام جمعه خرمشهر به سفر کمیسیون کشاورزی مجلس به خرمشهر و مینوشهر هم اشاره ای داشت و گفت: ما در زمینه ی زهکشی آبیاری مزارع در منطقه مشکل داریم، در بخش های دیگر کشاورزی که پرورش ماهی، و باغات باشد هم مشکلاتی وجود دارد .

حجت الاسلام عادل پور استفاده از ظرفیت های اشتغال خرمشهر برای بومیان منطقه را زمینه اشتغال پایدار دانست و افزود: این یک حق طبیعی و قانونی است که قانون به صراحت در ماده ۴۴ قانون اساسی مدیران را مکلف می کند از نیروهای بومی استفاده کنند.

امام جمعه خرمشهر ضمن تشکر از دادستان خرمشهر بابت ورود جدی به مسائل و مشکلات شهر گفت: ما به شدت از دادستان محترم حمایت می کنیم و ورودهای وی در زمینه های مختلف در شهرستان را مورد تقدیر و حمایت قرار می دهیم.

حجت الاسلام عادل پور به خبر اخیر استقرار گمرک ایران در مبادی ورودی شهر اشاره کرد و گفت: از مسؤلین سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداران دو شهرستان تشکر می کنیم و این یک گام به جلو جهت پیشرفت دو شهرستان آبادان و خرمشهر خواهد بود، و استفاده از معافیت های مناطق آزاد برای شهروندان و سرمایه گذاران باعث رونق اشتغال در منطقه ما خواهد شد‌.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.