مخترع و دانشجوی جوان تربت جامی موفق به اختراع دستگاه ورزشی ویژه معلولین و جانبازان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید امیرهاشمی فر دانشجوی کارشناسی طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران گفت: بنده همراه تیم خود توانستیم طراحی و ساخت دستگاه ورزشی، ویژه معلولین وجانبازانی که از ناحیه دست دچار معلولیت هستند را انجام دهیم.

او افزود: جانبازان و معلولین به کمک این دستگاه می‌توانند با انجام ورزش‌هایی نظیر ماهیگیری و کوهنوردی در طبیعت، روحیه و شادابی مناسبی به دست بیاورند.
 
این دانشجوی مخترع ادامه داد: این اختراع به شماره ثبت ۱۰۲۴۹۴ و دارای تاییدیه از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران می‌باشد.

هاشمی فر بیان کرد: به امید آن روز که معلولان و جانبازان در ایران به دلیل ناتوانی در انجام بسیاری از امور مربوط به خود خانه نشین نشوند و همواره بتوانند در جامعه مانندیک فرد سالم به زندگی عادی خود ادامه دهند.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجروح
۲۲:۱۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب و احترام به محضر مخترع عزیز وهمه مخترعان هموطن سؤال حقیر ازمخترع محترم عرض شود که حقیر دست راستم فلج میباشد وبع رشته تنیس خیلی علاقه دارم ولی بخاطر اینکه دستم مچم کلا فیکسه انگشتان از هم جدا نمیشندیعنی راکت رو نمیتونم تو دستم نگه دارم آیا این اختراع جنابعالی بدردمن می خوره واگر میشه چطور می تونم تهیه کنم وقیمتش چقدر میباشد باتشکر