مدافع تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دیدار با بوسنی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق محرمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره برتری تیم ملی مقابل بوسنی و هرزگوین گفت: خدا را شکر این بازی مهم را مقابل تیم بوسنی بردیم و خوشحال هستم. دیدار سختی بود. همچنین اردوی خوبی داشتیم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

او افزود: شاید همه ما از فوتبال بوسنی بازیکنانی مانند پیانیچ و ادین ژکو را بشناسیم، اما بازیکنان مهم دیگری هم در این تیم حضور دارند که در بهترین لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند.

مدافع تیم ملی درخصوص عملکرد این تیم مقابل ازبکستان و بوسنی خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازی‌های خوبی بود و در هر ۲ دیدار، جدا از نتیجه از لحاظ فنی و وضعیت بازیکنان شرایط خوبی داشتیم. بازیکنانی که ثابت بازی کردند و نفراتی که به عنوان بازیکن ذخیره به تیم اضافه شدند، عملکرد خوبی داشتند.

محرمی در پایان گفت: قطعا بازی‌های این شکلی به کادرفنی برای شناخت بیشتر از بازیکنان و افزایش اعتماد به نفس خود بازیکنان خیلیکمک می‌کند. وقتی با بوسنی بازی می‌کنید، راحت‌تر می‌توانید مقابل حریفان آسیایی قرار بگیرید و این گونه دیدار‌ها خیلی می‌تواند به ما کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.