فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۱۶ خرده فروش مواد مخدر و سارق همراه با کشف بیش از ۷ کیلوگرم انواع مواد و کالای خانگی در طرح ضربتی پلیس خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان به منظور ضربه زدن به خرده فروشان مواد مخدر با کمک ماموران کلانتری های: ۱۱، ۱۳؛ ۱۸ و ۱۵ احمدآباد اجرایی و عملیاتی شد که در این طرح تعداد ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر، در سطح شهرستان شناسایی شدند.

او ادامه داد: ماموران کلانتری‌های ذکر شده پس از هماهنگی با مقامات قضائی خرده فروشان مواد مخدر را در مخفیگاه شان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار ۷ کیلو و دویست گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی همراه با آلات و ادوات استعمال مواد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان اظهار داشت: این طرح که در ۴۸ ساعت گذشته اجرایی شد، همچنین ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری، یک نفر سارق منزل راشناسایی، دستگیر و از مخفیگاه وی یک دستگاه تلویزیون سرقتی کشف کردند.

او گفت: همچنین ماموران ۱۶ امیرکبیر و ۱۳ قدس طی عملیات مشترک ۴ نفر سارق  موبایل را شناسایی و دستگیر کردند که سارقان دستگیرشده به ۱۴فقره سرقت موبایل و ۳فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد:کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.