دو تصادف در جنوب و شمال استان بوشهر یک قربانی گرفت و ۹ مصدوم به دنبال داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به امدادرسانی نجاتگران به آسیب دیدگان دو تصادف جاده‌ای، بیان کرد: صبح امروز (جمعه ۲۳ آبان) در پی تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ کنگان با پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید محمد بلوچ مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه مینی‌بوس در ۱۲ کیلومتری پایگاه در محور کنگان -عسلویه نجاتگران به محل اعزام شدند.

غلامرضا حاجیانی افزود: این حادثه یک کشته داشت و هفت مصدوم داشت که بعد از ارزیابی اولیه دو مصدوم به بیمارستان عسلویه انتقال داده شدند.

او با اشاره به حادثه دوم، ادامه داد: حوالی ظهر امروز در پی تماس اورژانس دیلم با پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عامری مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس با موتور سیکلت در ۴ کیلومتری جاده دیلم_بهبهان نجاتگران پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه این حادثه دو مصدوم داشت، عنوان کرد: پس از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه یک مصدوم با آمبولانس اورژانس و دیگر مصدوم با آمبولانس پایگاه جاده‌ای به بیمارستان بقیه الله اعظم شهرستان دیلم انتقال یافتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.