کتاب "پیشران‌های آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه"امروز با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین رونمایی از کتاب "پیشران‌های آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه و راهکار‌های مقابله" به قلم حجت الاسلام عزت الله معتمد روز جمعه  با حضور جمعی از فضلای حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری ،نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این آیین که در آستانه دهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم صورت گرفت، حجت الاسلام معتمد مولف کتاب گفت: با گذشت چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، دشمن در پی شکست‌های پی در پی در انواع حمله‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی با تغییر استراتژی خصمانه خود به دنبال پیشبرد پروژه نفوذ  در حوزه‌های علمیه است.

فرمانده سابق تیپ ۸۳ امام جعفرصادق علیه السلام تصریح کرد :دشمن با تمام توان برای پیشبرد اهداف شوم خود در تلاش است  و می خواهد انقلاب اسلامی را از درون بخشکاند.

معتمد عنوان کرد: چهارچوب مفهومی کتاب پیشران‌های آنتی تز انقلاب اسلامی در حوزه علمیه و راهکار‌های مقابله که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است در حول سه محور اساسی و مهم (۱. راهبرد‌های نفوذ دشمن در حوزه ۲. ماهیت نفوذ دشمن در حوزه ۳. تبیین عوامل بازدارنده برای ایجاد حوزه انقلابی)به رشته تحریر درآمده است.

 حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری ،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این برنامه، کتاب حاضر را یکی از پژوهش‌های بسیار مهم و موثر در جهت  مقابله با آنتی تز دشمن در حوزه‌های علمیه دانست و گفت: راهبرد اصلی دشمن نفوذ در حوزه علمیه است و  کتاب حاضر برای شناخت پیشران‌های آنتی تز انقلاب و مقابله با نفوذ دشمن بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار