معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از اجرای طرح امدادگری فرهنگی در قالب توانمندسازی عواطف روحی و شخصیتی دختران نوجوان خانواده های مورد حمایت کمیته امداد این استان خبر داد.

آغاز طرح امدادگری فرهنگی درکمیته امداد البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا البرزی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: این طرح با بهره گیری از ظرفیت ۲۰۰ طلبه خواهر و در قالب ارتباط مستمر، درصدد توانمندسازی روحی، عاطفی و شخصیتی دختران نوجوان خانواده مورد حمایت کمیته امداد اجرا شد.

البرزی افزود: در گام اول متقاضیان خواهر طلبه و دانشجویان با رشته‌های مرتبط که در سامانه ثبت نام ورزومه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را به ثبت رسانده اند و پس از بررسی سوابق، مصاحبه و آموزش لازم، گزینش شدند.

 معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرزگفت: با همکاری کارشناسان فرهنگی، جامعه هدف طرح از میان خانواده‌های دارای دختر نوجوان که دارای استعداد‌های بالقوه هستند انتخاب می‌شوند.

او با بیان این که ارتباط گیری با دختران نوجوان به یک امدادگر فرهنگی واگذار می‌شود، افزود: امدادگر فرهنگی به منظور توانمندسازی روحی، عاطفی و شخصیتی مددجویان مورد نظر در یک بازه زمانی مشخص به طور صمیمانه با جامعه هدف ارتباط برقرار می‌کنند.

البرزی گفت: پس از گذراندن این مراحل در یک بازه زمانی کوتاه، نتایج طرح با کمک مراکز تخصصی نیکوکاری مشاوره‌ای که درکمیته امداد امام خمینی (ره) البرز ایجاد شده و به صورت هفتگی با متد‌های علمی رصد می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.