رئیس جمهور گفت: از شنبه هفته آینده طرح محدودیت‌های کلی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: بسیاری از دولت‌ها ناچار شدند محدودیت‌ها را از نو افزایش دهند به همین دلیل ما هم در هفته های اخیر یک بار در ۴۳ شهرستان و بار دیگر در ۴۶ شهرستان یعنی حدود ۹۰ شهرستان، محدودیت های زیادی ایجاد کردیم و از هفته پیش در مراکز استان‌ها هم مجدد محدودیت دیگری ایجاد کردیم که هدف از همه این محدودیت ها این است که مردم ما کاملا لمس کنند شرایط، یک شرایط فوق العاده است و از شرایط عادی عبور کرده‌ایم. همه باید کمک و یاری کنند تا بتوانیم از این مسئله با کمترین ضرر عبور کنیم.

روحانی عنوان کرد: آنچه برای ما مهم است در محله اول آموزش است‌. ما باید سواد سلامت مردم را افزایش دهیم. مردم باید به خوبی بدانند علائم این بیماری چه هست. هنوز هم در جامعه ما افرادی هستند که می گویند هیچ علامتی ندارند. می‌گویی هیچ علامتی ندارید؟ می گویند چرا کمی درد عضلانی دارم. باز هم می‌پرسی می‌گوید چند روزی است حس بویایی و چشایی‌ام کار نمی‌کند. معلوم است به اندازه کافی آموزش به مردم داده نشده است و مردم فکر می کنند باید تب شدید داشته باشند یا دائم سرفه کنند تا احساس کنند این بیماری سراغشان آمده است. بنابراین در برخی از علایم و شرایط آموزش کم داده شده است و ما باید سطح آموزش را بالا ببریم و ارتقا دهیم.

وی افزود: مردم باید به ستاد ملی کرونا و قرارگاه اعتماد صد در صد داشته باشند؛هرچه این اعتماد کم شود به ضرر کشور است. البته کاری به حرف اینهایی که گاهی با داخل و ضد ایرانی‌ها در خارج، مصاحبه و انتقادهای نپخته ای را مطرح می‌کنند، ندارم اما هر چیزی که اعتماد مردم به ستاد ملی کرونا، قرارگاه مرکزی ستاد و وزارت بهداشت و درمان را کاهش دهد، به ضرر ما است. به محض کاهش اعتماد، دقت مردم برای اجرای مصوبات کم می‌شود. این اصل داستان است که باید مورد توجه قرار گیرد که دستورالعمل‌ها به خوبی اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس‌جمهور بیان کرد: دولت و آنهایی که به دولت یاری می‌رسانند مانند نیروهای مسلح، نهادهای عمومی غیر دولتی، باید به الزامات دستورالعمل‌های بهداشتی توجه کنند. وقتی دستوالعملی اعلام می‌شود الزاماتی دارد، وقتی می‌گوییم ماسک بزنید الزاماتی وجود دارد، یعنی باید ماسک فراوان در اختیار مردم باشد با قیمت کم، در غیر این صورت فایده‌ای ندارد. البته الان مردم برای تهیه ماسک مشکل ندارند و مشکل حل شده است. لوازم بهداشتی باید در اختیار مردم باشد؛ همچنین دولت الکترونیک باید لحظه به لحظه توسعه پیدا کند. مثل اینکه دکتر نمکی تاکید می‌کند که دیگر روز برای ما مهم نیست و ساعت برای ما مهم است، در دولت الکترونیک هم همین است.

روحانی خاطرنشان کرد: ما هر چیزی که می‌توانیم باید در فضای دیجیتال و فضای مجازی ببریم که مردم نیازمند تردد و مراجعه به ادارات نباشند. در هر چیزی که جزء لوازم این کار است باید کنار هم باشیم. نیروهای مسلح با تجهیزات، امکانات و بیمارستان هایشان می تواند خستگی ایجاد شده برای نیروهای ما و کادر درمان را کاهش دهند؛ همچنین بیمارستان ها و تاسیساتی که برای نیروهای مسلح نیست اما برای دولت است و به وزارت بهداشت مربوط نیست همه باید پای کار بیایند و این کار را انجام دهند.

وی تصریح کرد: مسئله دیگر ضمانت اجرا است. ما اگر مصوباتی را بگذرانیم و ابلاغ کنیم و این مصوبات اجرا نشود، عده ای و اقلیتی که انجام نمی‌دهند باید با آنها برخورد شود. اگر برخورد نشود کل کار لنگ می شود و ما به هدف نمی‌رسیم؛ خواهش من این است به ضمانت اجرا توجه کنیم البته بیشترین مسئولیت آن با قرارگاه است که ان شاءالله دنبال می کند. مسئله دیگر این است که تجمع و تردد به حداقل ممکن برسد؛ اگر این دو مراعات شود بسیاری از مسائل ما حل می‌شود.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: در بسیاری از شهرها پس از تجمع غیرضروری و غیرقانونی مشکلاتی پیدا کردیم. حالا یک تیم فوتبالی برنده شده است، باید شب دو ساعت در خیابان خوشحالی کنیم؟ در این داستان هر حادثه ای که رخ می دهد بعد از دو هفته، مراجعه به بیمارستان زیاد شد و بعد از سه هفته و چهار هفته مراجعه به آرامستان شدت گرفت.

روحانی اظهار کرد: وقتی در یک شهری مثل مشهد بدون مجوز، اجتماعی با رنگ و بوی مذهبی ایجاد می شود معلوم است؛ مشهد و استان رضوی در سه چهار روز هفته گذشته از تهران هم وضع بدتری در آمار خواهد داشت. وقتی اجتماع بی دلیل درست می شود و اقداماتی در جاهای مذهبی و دینی انجام می شود دنباله اش این است که دچار مشکل می شویم. خواهش من این است که کاهش اصل تجمع و اصل تردد غیر ضرور که باید کنار گذاشته شود، مورد توجه قرار گیرد.

مسئله بیماریابی بسیار اهمیت دارد

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مسئله بیماریابی بسیار اهمیت دارد، گفت: در جامعه ما آنهایی که به این ویروس مبتلا می‌شوند حدود ۸۰ درصد علامت مشخصی ندارند، یا اصلا علایم ندارند یا علامتشان بسیار کم است. ۲۰ درصد جمعیت علائم آشکار دارند. این بدتر است و چون علامت ندارند فکر می کنند سالم است و در اجتماع حضور می یابند و دیگران را مبتلا می کنند. راه این است که تست تشخیصی را باید مرتب بالا ببریم. وزارت بهداشت خودش را برای این کار آماده کرده و دولت هم کاملا آماده است که در این مسئله یاری برساند.

روحانی ادامه داد: ان‌شاءالله شرکت‌های دانش بنیان هم در این زمینه تلاش خواهند کرد که کیت‌های تشخیصی که می تواند سریع ما را به جواب برساند را بتوانیم در اختیار عزیزان قرار دهیم. در زمینه جداسازی فرد مبتلا از جامعه باید تلاش شود. برای جداسازی یا قرنطینه یا ایزوله کردن فرد باید در جایی قرنطینه شود و اگر این کار را نکرد برخورد شود. پس ردیابی بیماران که وزارت ارتباطات باید در این زمینه کمک کند، برای ما بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی همه این مسائل را انجام دادیم و همچنان مشکل داریم ناچار به محدودیت های شدید هستیم و راهی برای ما باقی نمی ماند. اگر همان راه‌های قبلی اجرا شود نیاز به این همه محدودیت نیست. الان در شرایطی هستیم که متاسفانه ناچاریم محدودیت‌ها را بیشتر کنیم. امروز تصمیمات کلی گرفتیم که در ظرف این هفته جزئیاتش نهایی می شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: از شنبه هفته آینده یعنی اول آذر این طرح اجرایی و عملیاتی می‌شود که مربوط به یک استان نیست و برای سراسر کشور است. هفتگی اعلام می شود، با توجه به شرایط شهرهای مختلف کشور و بنابر ویژگی‌هایش مقرراتی اجرا خواهد شد. کلیات این مقررات در این جلسه بحث و تصویب شد.

روحانی با بیان اینکه این طرح طرحی است که اساس آن تا پایان کرونا ادامه دارد، گفت: هم امسال و هم سال آینده این طرح بزرگ را تا پایان کرونا ادامه می‌دهیم. ان‌شاءالله بهداشت و درمان و قرارگاه بیشترین مسئولیت را برای اجرای آن بر عهده دارند. مردم عزیز باید اولا باور کنند این بیماری و ویروس حالا حالاها مهمان ناخوانده جامعه ماست.

وی افزود: ما باید با این ویروس زندگی کنیم، این ویروس تا پایان امسال علی القاعده هست و تا سال آینده ماه هایی ممکن است باشد چون هنوز نه به درمان قطعی رسیدیم و نه به واکسن قطعی، البته راجع به هر دو حرف زده می شود اما داروی قطعی برای این بیماری نیست. پس تا هر زمانی این واکسن به اندازه کافی در اختیار مردم قرار گیرد و هنوز هم معلوم نیست اگر واکسنی آمد اثر آن چه مدت است.

روحانی تاکید کرد: ما راهی جز مراقبت از خود و از اقوام و خانواده خود و دوستان نزدیک خود نداریم. اگر مراقبت کنیم و همه دستور العمل ها را اجرا کنیم اولا ابتلا کم می شود، با همه تمهیدات تشخیص زودتر و درمان سریعتر انجام می شود و در نهایت هدف این است که فوتی ها و مرگ و میر کاهش پیدا کند که ان شاءالله این راه را ادامه می دهیم.

رئیس جمهور عنوان کرد: در طرحی که امروز کلیات آن تصویب شد و این هفته نهایی و از شنبه اجرایی و عملیاتی می شود، درست است ظاهرش به سبک تعطیلات برخی از مشاغل، تعطیلات بخش‌های فرهنگی و آموزشی و یا در مواردی جریمه ظهور و بروز دارد اما واقعیت این است که می خواهیم به مردم هشدار بدهیم و مردم با همه این تعطیلات احساس کنند این مسئله مهم است و ما در شرایط ویژه هستیم.

روحانی ادامه داد: این ویروس ویروس اسفند و فروردین نیست، این ویروس آن نیست، جهش یافته است. این ویروس سرعت انتقال و اذیت و آزار بیشتری دارد. دنیا هم همین را می‌گوید و متخصصین ما در بهداشت و درمان هم همین را می‌گویند که سرعت انتقال نسبت به فروردین و اسفند ماه ۹ برابر شده است؛ بنابراین شرایط متفاوت است و ما باید بیشتر مراعات کنیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مخصوصا آنهایی که راننده خودرویی در حمل و نقل عمومی هستند خیلی مهم است که سالم باشند؛ اگر راننده‌ای در تاکسی آلوده باشد خیلی مهم است. ان شاءالله تست سریع که بیاید برای اینهایی که مردم بیشتر با آنها در رفت و آمد هستند برنامه ریزی شود. خود بیمارستان ها، مطب ها و فروشگاه ها که مردم در آنجا تردد بیشتر دارند باید بیشتر مورد مراعات قرار گیرد.

روحانی در پایان تصریح کرد: امروز چارچوب یک طرح مهمی را به تصویب رساندیم که ان‌شاءالله سخنگوی ستاد ملی برای مردم توضیح می‌دهد. در زمینه بیمه و مالیات هم تصمیماتی گرفته شده که برای مردم توضیح داده می شود. امیدواریم با کمک و یاری هم و مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی مثل دور اول که سرافراز بیرون آمدیم و عبور کردیم ان شاءالله این دور هم که دور سخت‌تری است با کمک هم سرافراز عبور خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۲۱:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سلام
اگر کسی کار خیلی واجب داشت چی؟
شما جلوی مسافرت های شمال و....رو بگیرین بقیه مردم رعایت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
کارمند بدبخت
۰۰:۰۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
در ادارات اهواز با اینکه ساعت کاری ۱۳ و ۳۰ دقیقه س کارمند رو مجبور میکنن تا نزدیک ۵ سرکار باشه پنجشنبه ها هم بیان سرکار و بانوان دارای شرایط خاص و شیرده و دارای کسری کار هم مستثنی نیستند...مدرک هم حضور و غیاب شون هست...بخصوص شعب تامین اجتماعی...
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۱:۳۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
ما میریم از شنبه خیلی جدی تر سر کار ،کسانی که باعث شدن ویروس از چین بیاد بعد قم رو نبندن بعد محرم رو تعطیل نکردن الانم باید تاوانشو خودشون بدن ن ما ،قبض آب و برق و گاز و قسطو همرو میگیرن بعد تعطیلم میکنن ،مرحبا به این مردم خنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
یک فکری به حال تورم پنچاه درصد گرانی حرج مرج در کالاها بیداد می کند
Iran (Islamic Republic of)
***
۰۷:۵۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
تو این تعطیلی ها کارکنان دولت که اذیت نمیشن. حقوق و بیمه سر جاشه. میخوابن تو خونه حالشو میبرن. ما بیچاره هایی که کلی جنس خریدیم و چک دادیم چی کنیم. اگه مردی دو هفته همه چی رو تعطیل کن. با این گرونی ، گرسنه تو خونه بشینیم بعدشم بخاطر چک برگشتی بریم زندان.
Iran (Islamic Republic of)
نا مسلمونی تا کی
۰۷:۰۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
7x450=3150 کمتذین میزان فوت تا شنبه هفته آینده طبق آمار رسمی
7x(450x2.5)=7875 طبق آمار غیر رسمی
چون هر کاری انجام بشه حداقل 14 روز بعد خودش رو نشون میده پس به ترتیب 3150x14=44100 و 7875x14=110250 انســــــــــــــــــــان در خوش بینانه ترین حالت از بین میرن. سود دولتم از این همه فوتی میشه به راحتی حساب کرد. یه نمونش قیمت قبر تو شهرای بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
اقا لطفا کمی ب فکر گرونی باش .

ی دونه روغن تو فروشگاها پیدا نمیشه.
کی باید جواب بده. ها..
هر جا واسه رووغن میری میگن نیست نیست






کم کرونا کرونا. کن.

اون موقع بهنتون تحریم انریکا امریکا. بود.
خدا رو شکر. ک بهانه جدیدی گیرتون اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
وحشتناکتر از کرونا دولت تدبیر امید است بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خسته شدیم از این دولت بی تدبیر و بی مسئولیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
همه راضی با تعطیلی جز حاجی
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۲۳:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
#تهران_را_تعطیل_کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
همش کرونا بایدمنتظرشنبه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
وقتی که کرونا همه رو کشت بعد اگر صلاح دونستید طرح هاتون رو اجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
چه فکری واسه فقر و گرانی کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خدارو شکر به حرف عده ای گوش نکرد.من یه کارگر روزمزدم.خیلی استرس داشتم تعطیل بشه چه خاکی سرم بریزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سوالی دارم ماسک خودت کجا رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
آقای روحانی همه میدونن تا پایان دوره شما کرونا هس لازم نکرده بگین یخورده از رییس جمهور ژاپن وچین وکره وتایوان عراق اندونزی مالزی یاد بگیرین ای خدا چطو کشورای د جه ۳ هم مهارش کردن
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۱:۳۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اقا اینقدر این دست و ان دست نکن.کرونا با کسی شوخی نداره.هی تعطیلی رو بنداز عقب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
کارمندا ن رسمی که حقوق کافی میگیرند چیزی شون نمیشه کسی به فکر ما کارگران شرکتی نیست که مجبوریم برای کنتور نویسی برق به همه مشترکین سربزنیم ولبه تیغ کرونا هستیم وفقط آمار می خوان برای3.5 میلیون جونمون تو خطره آقایان ستاد کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
الیس الله با حکم الحاکمین
آیا خداوند بهترین حکم کنندگان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
این آقا اصلا مال دور اول هم نبود چه برسه به دور دوم . شاید شاید شاید همه اینها عبرتی بشه برای آینده ، که مردم بدونند چه کسی رو و با چه معیاری باید انتخاب کنند
Iran (Islamic Republic of)
میهن
۱۹:۵۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما خواهشمندم در مورد تعطیلی اصناف. صدای ما را به گوش مسعولین برسانید چه گناهی کردیم ما که حقوق بگیر نیستیم اجاره خانه و مغازه و نان شب و از کجا بیاریم خب مردم رعایت کنند اصناف باید با این گرانی چه کند .مالیات.عوارض.و...تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اگه همون هفته های اول کشور را یکی دوهفته قرنطینه میکردی الان شاهد از دست دادن صدها تن از عزیزانمان در این روزها نبودیم خداییش با ملت روراست باش و بگو روی چه حسابی داری تیشه بر ریشه این ملت و مملکت میزنی و دنبال چه هدفی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
شما میگید یک سوم مسئولین ما یک نفرو میفرستن استراحت متاسفانه بقیه به اسم یک سوم سرکارن و انگار نه انگار با این حجم ترافیک کاری
تا یکی کرونا میگیره سریع انگ بهش میچسبونن که میخواد کاروبپیچونه نیاد سرکار .. آقای رئیس جمهور مسئولین ما بفکر ما نیستن فقط میخوان با این کار بگن ما پروتکلها رو رعایت کردیم ولی در عمل دارن سرمایه نیروی انسانی رو به فنا میدن. تورو بقرآن یه نظارتی داشته باشید یا به مسئولین کشوری و لشگری یه هشدار بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تعطیلی و محدودیت تردد و کمک معیشتی به کارگران تنها راه حله .... بخدا اینکارو نکنید فاجعه به بار میاد الان دیگه تقریبا همه خانواده ها به نوعی داغدار شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
ببخشید ولی به نظرم میاد اونی که کرونا رو شوخی گرفته خود دولت هست چرا تصمیمات سریع عملیاتی نمیشن مگه نه اینکه هر روز داریم کلی از هموطنانمون رو از دست میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
دولت .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
این کارها وتصمیمات دولت همش نقشه است برای معلق نگهداشتن انتخابات1400 ریاست جمهوریت!!!! خواهید دید. موافقید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
مسوولین بمونن خونه فکرکنم امار کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
یه فکری بحال مصونیت کنید نه محدودیت...
نه خیلی توی رفاهیم، شش ماهم تعطیلش کنید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد ت
۱۸:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
چرا هر وقت یک تصمیمی می گیرید از فرداش اجرا نمی کنید و یک هفته به کرونا مهلت می دهید تا جان انسان های زیادی را بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محافظه کاری بس است........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
فقط تهران راتعطیل کنید، مشکل حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تهران امکانات هست تعطیلی نمیخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تو این ۱ هفته ، هم داییم رو از دست دادم و هم عموم رو، آقای روحانی با محدودیت برادر ،کرونا محدود نمیشه...... اگر ۲ هفته کامل شهرهارو بسته بودین و قرنطینه می کردین این قدر داغ به دل مردم نمی نشست، آقای روحانی محدودیت هات هیچچچچ تاثیری نداره ، هرروز داره به تعداد آمار فوتی افزوده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تسلیت عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
یه یارانه کرونایی برای این دو هفته بدید از گشنگی نمیریم خب
از کرونا بمیریم بهتره یا از گشنگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
رئیس جمهور سه ماه حقوق دریافت نکن بعد تصمیم بگیر
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
طرح خوبیه،یک هفته وقت دادن مردم برن سفر و عشق وحال،فرصته تا شمالو نبستن حمله کنیم اونجا
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۴:۴۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
چرا همش میندازید از شنبه از فردا چه مشکلی دازه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه هر روز به اندازه ۱۰ اتوبوس پر از مسافر جانباختگان کرونایی

خدا کنه محدودیت ها و ممنوعیت های جدید که بیشتر و شدیدتر شدن چاره ساز شود .

خوبیش به اینه که از اول آذر جاده ها هم بسته می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۴:۲۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام اقای روحانی شما رییس جمهوری میدونی تو این موارد فوت شده تا الان چند صد یا هزار نفرشون بهتون رای دادن اینطوری از همشون محافظت کردین همش توپ رو تو زمین مردم چرا میندازین یه خورده مسولیت کارهای اشتباهتون رو قبول کنید چطوری شب رو تا صبح میخوابید راحت مردم دارن پر پر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
دمت گرم حرف حقو زدید ولی کو گوش شنوا؟!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
ایمان خان رای دادن چه ربطی به کرونا وفوتی ها دارد؟ اولا ایشون باید چیکار کند؟ مگر نگفته نیایید بیرون مراعات فاصله وماسک و...... انجام دهید چرا انجام ندادید؟ الان بهبودی افراد کرونایی دردستان روحانی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۲۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
هزینه اینترنت رو پایین بیارید یا اینترنت رایگان بدید مثل روزهای اول ترددها کمترمیشه

چرانرخ اپراتورها اینقدر زیادشده.
100گیگ رایگان دادید بعدش هزینه ها 2برابرشدن این چه جورشه؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۲۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
هزینه اینترنت رو پایین بیارید یا اینترنت رایگان بدید مثل روزهای اول ترددها کمترمیشه

چرانرخ اپراتورها اینقدر زیادشده.
100گیگ رایگان دادید بعدش هزینه ها 2برابرشدن این چه جورشه؟
France
رامین
۱۵:۱۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
ترافیک خارجی 4 برابر حساب میشه
قرار بود ترافیک داخلی نیم بها باشه بقیه هم معمولی باشه (نه زیاد نه کم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خواشا. این تهرانی ها رو نزارید کل کشور بروند مشکل حل میشه ویروس هسند
Iran (Islamic Republic of)
رده بندی آسیا
۱۴:۰۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
شبکه خبر زیرنویس میکنه شهرهای قرمز و تهران همه مشاغل به غیر از مشاغل ضروری تعطیل هستن
بعد زیرنویس میکنه کارمندان شهرهای قرمز یک سومشون باید برن سرکار
بالاخره تعطیل یا بریم سرکار؟
الان کارگرا و کارمندا مشاغل سطح یک و ضروری هستن؟
چرا اینقدر مبهم توضیح میدین؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام. کادر درمان خسته است. تعطیل کنید تا بروند بخوابد. شاید خستگی شان در رفت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تعطیل نمی کنه بخاطر اینکه شلوغی و ترافیک تهران و زدن بنزین 3 تومنی کسری بودجه رو براشون تامین می کنه و یارانه هم که کشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
متاسفانه خیلی دیره. اگر همون ابتدا اینکارو میکردید این همه به اقتصاد و سلامت مردم آسیب نمیدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
چرا از هفته آینده؟؟؟؟ ویروس همینجوری به سرعت داره پخش میشه... معلوم نیست تا هفته بعد چند هزار نفر رو درگیر کنه...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۳۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
چون یه سری از مشاغل و کسبه مواد فاسد شدنی دارند و باید تعیین و تکلیفش کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
کارخانه جات را پنج شنبه ها تعطیل کنید .
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۳:۰۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
این واقعا مسخره کردن مردمه بگید مهم نیست جون مردم چرا پیچ و تابش میدید واقعا 2 هفته توان تعطیلی نداشتید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۱۲:۴۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تصمیمات بزرگ ، مهم و موثر نیاز به تصمیم گیرنده شجاع و مدبر دارد .
Sweden
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اگر روحانی هم مثل من برادرش را در اثر کرونا ازدست میداد شاید بیدار میشد و فکری برای مردم میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
شما پول زندگی بده ما یه سال بیشینیم خونه
Japan
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
بابا تو رو خدا یه فکری بکنید. بخدا من الان چندین ماهه از خونه بیرون نرفتم. اما وقتی بیماری زیاد بشه خوب معلومه همه می گیرن دیگه
-
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
این بنده خدا تازه می خواد یادش بیاد از اول آذر کرونا می آد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
:))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اول آذر...؟!
دیگه دارم باورم میشه که آقایان این ها واکسنشو زدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
از همین فردا محدودیت هارو اجرا میکردید
به خدا یه دقیقه هم دیره
مردم رو رها کنید همه شمالن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۴:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
نمیشه
هر کاری مقدمات خودشو میخواد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
شده حکایت اونایی که میخوان رژیم بگیرن میگن از شنبه ولی هیچ وقت رژیم نمیگیرن اینا همه چیو از شنبه باید شروع کنن چرا از همین فردا نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
این بنده خدا که تقصیری نداره خودشم تازه صبح جمعه فهمیده چه اتفاقی افتاده
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
از آقای روحانی تشکر میکنم که آنقدر به فکر مردم هستند تا هفته آینده معلوم نیست چند هزار ادم بیگناه از بین میرن.
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
از آقای روحانی تشکر میکنم که آنقدر به فکر مردم هستند تا هفته آینده معلوم نیست چند هزار ادم بیگناه از بین میرن.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۴۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
مشاغلی که از بدو ورود كرونا به کشور تعطیل اند. (حدود ۹ ماه )

تالارها ، سینماها ،سالن های تئاتر ،کتابخانه ها ، فرهنگ سراها ، موزه ها ، باغ وحش

باشگاه ها ، استخرها ، مهدهای کودک ، مدارس، دانشگاه ها ، سفره خونه ها ،شهربازیها

تعداد زیادی از گل فروشی ها ، آژانس های مسافرتی و تورهای گردشگری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
واقعا باید بگیم آقای ریس جمهور چی میزنی چرا از اول آذر؟؟ چرا اینهمه دست دست میکنی؟؟دنبال چی هستی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
واقعا باید بگیم آقای ریس جمهور چی میزنی چرا از اول آذر؟؟ چرا اینهمه دست دست میکنی؟؟دنبال چی هستی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۴۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
من نفهمیدم این شنبه کی میاد بابا بخدا تاصبح از این مریضی نمیتونم بخوابم خب رعایت کنید تاکی باید پای بقیه بسوزیم.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۴۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
من نفهمیدم این شنبه کی میاد بابا بخدا تاصبح از این مریضی نمیتونم بخوابم خب رعایت کنید تاکی باید پای بقیه بسوزیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
رئیس جمهور همه چیز رو از شنبه شروع می‌کنه! منم قراره از شنبه برم ورزش لاغر بشم
Iran (Islamic Republic of)
baba
۱۱:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اگه بانکها تعطیل نشن هیچ اتفاق مثبتی نمیفته چون کاسبها
باید بیان چکهاشون رو پاس کنند و غیره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
کرونا از 24 آبان تا 1 آذر کسی رو بیمارنمیکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
عادت داری وفتی میخای ی تصمیم ساده بگیرین از هفته های قبل میگین دوماه بعدش ی تصمیمات مزخرف ساده والکی میگیرین کارتون وظیفه تون همینه ??۲
Iran (Islamic Republic of)
رسولی میبدی
۱۱:۳۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
مدیریت بحران هم یاد گرفتیم
هفته آینده؟!!!!!!
این بود ضرب العجل!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اینم از دیگر نتایج لج بازی با امریکا
پولش میره تو جیب کاسبان تحریم جونش را مردم میدن!
ببین چه وضعی شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تا هفته آینده که هزاران نفر دیگر آلوده می شن .
نوش دارو بعد از مرگ سهراب به چه دردی می‏‏‌خوره.؟
آخرین اخبار