طرح پاسخ دهی و خدمات تلفنی در شعبه تامین اجتماعی شهرستان‌های ساوجبلاغ با هدف کاهش تردد مخاطبان، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پاسخ دهی مطلوب و سریع اجرایی شده است.

زارع دار، مدیر بیمه تامین اجتماعی شعبه هشتگرد با بیان این که طرح پاسخ دهی و خدمات تلفنی در شعبه تامین اجتماعی شهرستان‌های ساوجبلاغ با هدف کاهش تردد مخاطبین، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پاسخ دهی مطلوب و سریع اجرای شده است، گفت: این خدمات علاوه بر چهار خدمتی است که از سوی سازمان تامین اجتماعی در کل کشور برای ارائه خدمات غیر حضوری در سامانه انجام می‌شود.

او افزود: خدمات تلفنی این شعبه شامل واحد‌های بیمه شدگان، مستمری‌ها و نامنویسی می‌شود.

زارع دار گفت: قبل از اجرای این طرح روزانه حدود ۷۰ تا ۹۰ بیمار کرونایی برای انجام امور بیمه‌ای خود به این شعبه مراجعه می‌کردند که با راه اندازی طرح پاسخ دهی تلفنی درصد قابل توجهی از مراجعه مردم به این اداره کاهش یافته است.

او افزود: شماره تلفن ۴۴۲۲۴۶۱۱ واحد روابط عمومی و مشاوره این سازمان اماده دریافت نظرات و پیشنهادات و سوالات شهروندان است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار