امامان جمعه به منظور هماهنگی بیشتر و وحدت رویه در خنداب گرد هم آمدند.

 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش منطقه‌ای امامان جمعه چند شهر استان مرکزی به منظور هماهنگی بیشتر و وحدت رویه و تعامل در دفتر امام جمعه خنداب برگزار شد.

در این گردهمایی میرزایی رییس شورای سیاست گذاری امامان جمعه استان مرکزی و امامان جمعه شهر‌های خنداب، جاورسیان، کمیجان و میلاجرد، خزایی پور فرماندار شهرستان خنداب و اعضاء ستاد نماز جمعه شهرستان خنداب در دفتر امام جمعه خنداب حضور داشتند.

در این نشست پیرامون تشکیل قرارگاه‌های جهادسلامت در شهرستان ها، مسائل فرهنگی در مساجد، جذب بیشتر اقشار مختلف در نماز جمعه و ادامه برگزاری مراسم نماز جمعه با رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.

در شهرستان خنداب ۱۱۰ مسجد فعال و ۴۰ روحانی مبلغ وجود دارد.

نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب همواره محلی برای هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم و نیز مکانی برای تزکیه نفس و خشوع و خضوع در برابر ذات خداوندی بوده است.

اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روز جمعه ۵ مرداد سال ۱۳۵۸ و روز سوم ماه مبارک رمضان به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد و اتحاد و اجتماع صفوف نمازگزاران جمعه، توطئه‌های حساب شده و ترتیب یافته منافقان را خنثی کرد و حیله و تزویر آنان را در هم شکست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.