رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: اهمیت شناسایی افراد ناقل در سطح جامعه به عنوان یکی از معضلات جدی در مقابله با بیماری کرونا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در نشست مشترک همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و بسیج استان در مقابله با بیماری کرونا در اردبیل گفت: در راستای هم‌افزایی و همکاری در قطع زنجیره بیماری کرونا در استان برنامه‌ریزی‌های لازم برای شیوع کرونا اولویت اساسی است.

او ضمن قدردانی از مجموعه سپاه و بسیج استان در همکاری و مشارکت با دانشگاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری هم بتوانیم این مرحله از اپیدمی بیماری کرونا را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.

حبیب زاده طرح مشترک دانشگاه و بسیج استان در شناسایی و بیماریابی خانه به خانه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: همکاری بسیج و پایگاه‌های محلات در کنار دانشگاه در این مرحله بیماری می‌تواند در آگاهی بخشی، آموزش، بیماریابی و در مراحل بعد از طریق ارجاع به مراکز درمانی مفید واقع شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: برنامه‌ریزی دقیق در این طرح را خواستار شده و بر اهمیت شناسایی افراد ناقل در سطح جامعه به عنوان یکی از معضلات جدی در مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.