اکرم گفت: تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی امکان ورود و استفاده از سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: با تکمیل و ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری سامانه نسخه الکترونیک امکان استفاده از این سیستم برای تمامی ارائه دهندگان خدمات درمانی در سطح استان فراهم شده است.

او افزود: با ورود و استفاده پزشکان، داروخانه ها، مراکز پاراکلینیک و همچنین درمانگاه ها از این سامانه زمینه گسترش و پیاده سازی هرچه سریعتر اجرای نسخه نویسی الکترونیک فراهم می شود.

اکرم ادامه داد: برنامه آتی سازمان در ارتقاء برنامه نسخه الکترونیک اتصال بیمارستان ها به این سامانه است که با تحقق آن تمامی مراکز تحت پوشش قرار گرفته و شاهد حذف کامل دفترچه های کاغذی از چرخه درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی خواهیم بود.

اکرم قابلیت اتصال سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی به سایر سامانه های نسخه نویسی را از ویژگی مهم این برنامه عنوان کرد و گفت: با ایجاد سیستم ارتباطی یا همان API در سامانه نسخه نویسی مراکز تشخیصی و درمانی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را بصورت همزمان در سامانه های مختلف درمانی بارگذاری و یا دریافت نمایند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.